Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453921/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
- 2025/BZP 00453966/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Łukasza Cieplińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 860-67-79
1.5.8.) Numer faksu: (17) 850-17-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a7d1a95-f4b6-4bf5-8055-04140cac71271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7d1a95-f4b6-4bf5-8055-04140cac7127
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049101/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa gadżetów z logo i herbem województwa, upominków okolicznościowych oraz wydawnictw promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.1.36.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 610992,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym wydruk kalendarzy promocyjnych na 2026 r. oraz kolorowanki dla dzieci, w ilości:
• trzy rodzaje kalendarzy promocyjnych ściennych – 13 planszowy duży (nakład: 1200 szt.), 13 planszowy mały (nakład: 2800 szt.), trójdzielny (nakład: 2500 szt.);
• kalendarz biurkowy (kalendarz typu piórnik) – ilość: 500 szt.;
• kalendarz książkowy – ilość: 1000 szt.;
• kolorowanka dla dzieci – nakład: 10000 szt.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127120,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127120,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Barbara Fedorowicz, Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Fedorowicz, Agencja Reklamy Eureka Plus Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180521140
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127120,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





