Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozszerzenie wdrożenia SSI w Szpitalu – dostawa drukarek kodów kreskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skhs.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszerzenie wdrożenia SSI w Szpitalu – dostawa drukarek kodów kreskowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1364e3bd-56bd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028844/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.101 Rozszerzenie wdrożenia SSI w Szpitalu –dostawa sprzętu – drukarki kodów kreskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budżet projektu „Rozszerzenie wykorzystania nowoczesnych e-Usług poprzez wdrożenie eKonsylium” nr projektu RPWP.02.01.01-30-0001/22 współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/213/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rozszerzenie wdrożenia SSI w Szpitalu – dostawa drukarek kodów kreskowych - 140 sztuk, wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń do wsparcia procesów dydaktycznych, wyposażenie gabinetu EEG Biofeedback w Gminie Sułoszowa
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. "Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Dostawa sprzętu komputerowego: jednostek centralnych, monitorów, laptopa oraz drukarki do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.