Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452489/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221635204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-339
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumemigracji.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska1.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8343277-6206-4248-b757-61f076cad37c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie działalności kulturalnej, popularyzatorskiej, edukacyjnej, badawczej i wydawniczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8343277-6206-4248-b757-61f076cad37c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031003/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.4.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych.
2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1
oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, zgodnie z zapisami paragrafu 14 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4. Dostarczony przedmiot umowy:
1) będzie fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nie
podlegał ponownej obróbce (niefabrykowany),
2) nie będzie wykazywał jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego
użytkowania,
3) jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest norma,
ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
7. Miejscem świadczenia dostawy jest budynek Muzeum Emigracji w Gdyni, przy ul. Polskiej 1. Dostawa w dni robocze w godz. 8:30 – 15:30 tj. za wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, po uprzednim ustaleniu terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37453300-1 - Dyski
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
33195100-4 - Monitory
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30234600-4 - Pamięć flash
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237410-6 - Myszka komputerowa
30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:Złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Zakup dwóch identycznych sztuk sieciowej pamięci masowej (Network Attached Storage - NAS) dla przedsięwzięcia pn.: Zarządzanie Miastem w oparciu o bazy danych przestrzennych wraz z rozwojem e-usług
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





