Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474685/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00477304/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00533237/01 - Wynik z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie audytu realizacji Umowy Powierzenia Zarządzania Wdrożeniem Strategii Inwestycyjnej Zasobów Zwróconych WWM 2023-2033 w części pochodzącej z instrumentów finansowych RPO WWM 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750309
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 1
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-562
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 89 521 98 40
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@warmia.mazury.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489495
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00474685
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usług, z których każda polegała na przeprowadzeniu audytu instytucji o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.
2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 5 osobami spełniającymi następujące wymagania:
a) 1 osoba – ekspert – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która spełnia wymagania określone w art. 286 ust.1 pkt 1-5 ustawy o finansach publicznych (dz. U. 2021, poz. 305 ze zm.), która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, należycie zrealizowała (jako wykonawca lub członek zespołu audytowego) co najmniej 3 projekty audytowe o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każdy;
b) 1 osoba – ekspert z dziedziny bankowości – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert była zatrudniona na stanowisku kierowniczym w sektorze bankowym lub finansowym oraz posiada doświadczenie w zakresie produktów bankowych, pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, opracowaniach strategii biznesowych;
c) 1 osoba wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert kierowała co najmniej 3 razy zespołem realizującym projekt audytowy, w tym 1 o wartości co najmniej 30 000 zł brutto;
d) 1 osoba – ekspert z dziedziny prawa zamówień publicznych – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert opracowała co najmniej 2 ekspertyzy lub opinie prawne nt. zamówień publicznych lub przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleń z zakresu prawo zamówień publicznych;
e) 1 osoba – ekspert z dziedziny pomocy publicznej – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert opracowała co najmniej 2 ekspertyzy lub opinie prawne nt. pomocy publicznej lub przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleń z zakresu pomocy publicznej.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usług, z których każda polegała na przeprowadzeniu audytu instytucji o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.
2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 5 osobami spełniającymi następujące wymagania:
a) 1 osoba – ekspert – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która spełnia wymagania określone w art. 286 ust.1 pkt 1-5 ustawy o finansach publicznych (dz. U. 2021, poz. 305 ze zm.), która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, należycie zrealizowała (jako wykonawca lub członek zespołu audytowego) co najmniej 3 projekty audytowe o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każdy;
b) 1 osoba – ekspert z dziedziny bankowości – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada co najmniej 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sektorze bankowym lub finansowym oraz posiada doświadczenie w zakresie produktów bankowych, pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, opracowaniach strategii biznesowych
c) 1 osoba wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert kierowała co najmniej 3 razy zespołem realizującym projekt audytowy, w tym 1 o wartości co najmniej 30 000 zł brutto;
d) 1 osoba – ekspert z dziedziny prawa zamówień publicznych – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert opracowała co najmniej 2 ekspertyzy lub opinie prawne nt. zamówień publicznych lub przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleń z zakresu prawo zamówień publicznych lub która prowadziła co najmniej 40 godzin zajęć z przedmiotu prawo zamówień publicznych w ramach studiów podyplomowych;
e) 1 osoba – ekspert z dziedziny pomocy publicznej – wchodząca w skład Zespołu Audytowego, która posiada wyższe wykształcenie oraz która w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert opracowała co najmniej 2 ekspertyzy lub opinie prawne nt. pomocy publicznej lub przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleń z zakresu pomocy publicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-23 10:00
Po zmianie:
2025-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-23 10:10
Po zmianie:
2025-10-28 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-21
Po zmianie:
2025-11-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zmieniono ust. 1 pkt 2 lit. b) i lit. d) oraz termin składania ofert, otwarcia ofert i związania ofertą.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2026 roku
- Dostawa inkubatora z podglądem poklatkowym w systemie time-lapse na potrzeby ZIPR Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Zakup i dostawa odczynników do fotometru
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz systemów bezpieczeństwa wraz z aktualizacją i wdrożeniem SZBI, audytem cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniami z cyberbezpieczeństwa dla Gminy Szczytna.
- Przeprowadzenie audytu w zakresie cyberbezpieczeństwa, opracowanie, wdrożenie, przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI w Gminie Cedynia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Cedynia"
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap II"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





