eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomREMONT INSTALACJI W PAWILONIE SZPITALNYM NR 14 W SWPZZPOZ IM BARBARY BORZYM W RADOMIU



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT INSTALACJI W PAWILONIE SZPITALNYM NR 14 W SWPZZPOZ
IM BARBARY BORZYM W RADOMIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670204531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krychnowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-607

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 332 46 02

1.5.8.) Numer faksu: 48 332 46 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT INSTALACJI W PAWILONIE SZPITALNYM NR 14 W SWPZZPOZ
IM BARBARY BORZYM W RADOMIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c909afc-4f9a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011216/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont instalacji w pawilonie szpitalnym nr 14 w SWPZZPOZ im Barbary Borzym w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: Remont instalacji w Pawilonie szpitalnym nr 14 w
SWPZZPOZ im Barbary Borzym w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień: 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty budowlane remontowe z zakresu:
a) robót instalacji elektrycznej polegających na zdemontowaniu istniejącej instalacji
elektrycznej wraz z osprzętem i rozdzielniami, a następnie wykonanie nowej instalacji
wraz z montażem rozdzielni elektrycznych wraz z wyposażeniem,
b) robot instalacji sanitarnej polegających na zdemontowaniu poziomów instalacji
wodociągowej w kanałach instalacyjnych przy wykorzystaniu istniejących włazów, i
następnie wykonanie nowych poziomów wodociągowych z rur stalowych
ocynkowanych oraz wykonanie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
ochrony określają:
- opis przedmiotu zamówienia (część opisowa)
- przedmiar robot dla robót instalacji elektrycznej w Pawilonie Nr 14,
- przedmiar robót dla robót remontowych poziomu instalacji wodociągowej w Pawilonie
Nr 14,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacje elektryczne,
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – instalacja wodociągowa,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK-ENERGY Realizacja Inwestycji Marcin Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482610054

7.3.4) Miejscowość: Ludwinów 79

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.