Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Hosting serwerów dedykowanych (Platformy Szkoleniowej e-KSSiP, BigBlueButton, strony www) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Hosting serwerów dedykowanych (Platformy Szkoleniowej e-KSSiP, BigBlueButton, strony www) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e0bcf7-add2-433e-8714-eb6fb9f42a5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00257053/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Hosting serwerów dedykowanych (strony www, Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów na potrzeby KSSiP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawcy znajduje się w Rozdziale 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 628567,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest hosting serwerów dedykowanych (Platformy Szkoleniowej e-KSSiP, BigBlueButton, strony www) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów na potrzeby na Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Część 1: Hosting serwerów na potrzeby Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton;
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2a (OPZ) oraz 3a (PPU) do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 3a do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 305386,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedłużenia okresu obowiązywania Umowyw ramach prawa opcji.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony o dodatkowy okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do przedłużenia okresu usługi hostingu w ramach prawa opcji.
4. W przypadku wyrażenia woli skorzystania z tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w przedłużonym okresie. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż na 60 dni przed upływem podstawowego okresu abonamentowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, przy czym łączny okres przedłużenia nie może przekroczyć 12 miesięcy. Maksymalna wartość prawa opcji stanowi iloczyn miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy oraz liczby miesięcy trwania opcji (maksymalnie 12 miesięcy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do realizacji Umowy w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-15 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich waga w części 1:
- cena oferty - 60 pkt;
- dostępność serwisu - 40 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) Cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 60 pkt
gdzie:
C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n - cena oferty ocenianej.
2) Dostępność serwisu
Poprzez kryterium "dostępność serwisu" rozumie się gwarantowany Czas Naprawy liczony w Godzinach Roboczych. Dostępność serwisu może obejmować dodatkowe Godziny Robocze poza Dniami Roboczymi lub po godz. 15.30 w Dni Robocze.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium "dostępność serwisu" w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu Naprawy w Godzinach Roboczych, w ramach których będą uwzględniane dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze objęte definicją z załącznika 2a do SWZ (słownik pojęć).
Słownik pojęć (wybrane):
Czas Naprawy Termin, w którym Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia błędu wskazanego w Zgłoszeniu liczony od momentu rejestracji zgłoszenia w HelpDesk lub przekazania zgłoszenia telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę lub przesłania wiadomości e-mail na skrzynkę wskazaną przez Wykonawcę, do momentu zamknięcia/akceptacji Zgłoszenia przez Zamawiającego. Do Czasu Naprawy nie wlicza się czasu weryfikacji przez Zamawiającego prawidłowości naprawy błędu.
Dzień Roboczy Każdy dzień od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j.: Dz. U. z 2025 r. poz. 296) albo wyznaczonych na podstawie odpowiedniego zarządzenia Dyrektora KSSiP (informacje w tym zakresie będą przekazywane Wykonawcy podczas wykonywania umowy).
Godziny Robocze Godzina zegarowa (tj. 60 minut) przypadająca w Dniu Roboczym.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Godziny Robocze, w których realizowane są Zgłoszenia Liczba przyznawanych punktów
1. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym oraz w godz. 10:00 do 14:00 w każdą sobotę, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j.: Dz. U. z 2025 r. poz. 296). 40
2. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym. 20
3. Godziny Robocze zgodnie z definicją słownikową (powyżej). 0
W przypadku nie wskazania w ofercie dodatkowych Godzin Roboczych Czasu Naprawy Zamawiający przyjmie, że prace serwisowe będą wykonywane w Godzinach Roboczych zgodnie z definicją słownikową.
Szczegóły w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępnosć serwisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest hosting serwerów dedykowanych (Platformy Szkoleniowej e-KSSiP, BigBlueButton, strony www) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów na potrzeby na Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Część 2: Hosting serwerów na potrzeby strony www i usługi poczty elektronicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2b (OPZ) oraz 3b (PPU) do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 3b do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 323180,81 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72412000-1 - Dostawcy usług poczty elektronicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedłużenia okresu obowiązywania Umowyw ramach prawa opcji.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony o dodatkowy okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do przedłużenia okresu usługi hostingu w ramach prawa opcji.
4. W przypadku wyrażenia woli skorzystania z tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w przedłużonym okresie. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż na 60 dni przed upływem podstawowego okresu abonamentowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, przy czym łączny okres przedłużenia nie może przekroczyć 12 miesięcy. Maksymalna wartość prawa opcji stanowi iloczyn miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy oraz liczby miesięcy trwania opcji (maksymalnie 12 miesięcy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do realizacji Umowy w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-15 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich waga w części 2:
- cena oferty - 60 pkt;
- jakość - 40 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) Cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 60 pkt
gdzie:
C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n - cena oferty ocenianej.
2) Jakość
Poprzez kryterium "jakość" rozumie się gwarantowany Czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia Błędu Systemu.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium "jakość" w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu (zgodnie z definicją z załącznika 2b do SWZ słownik pojęć) od momentu otrzymania Zgłoszenia Błędu Systemu.
Słownik pojęć (wybrane):
Błąd Systemu Wada powodująca pogorszenie funkcjonalności lub wydajności Systemu, która ma wpływ na jakość eksploatacji Systemu. Wada powodująca niemożność korzystania z istotnych elementów / funkcji Systemu, przerwy w pracy Systemu, lub poważne obniżenie liczby dostępnych połączeń z Systemem.
Czas naprawy Czas liczony od momentu poinformowania zgłaszającego o podjęciu działań zmierzających do usunięcia zgłoszonej Wady, do momentu trwałego jej usunięcia przez Wykonawcę.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Zadeklarowany w ofercie gwarantowany Czas naprawy od momentu otrzymania Zgłoszenia Błędu Systemu Liczba przyznawanych punktów
1. do 59 minut 40
2. od 60 min (1 godzina i 00 minut) do 179 min (2 godzin i 59 minut) 30
3. od 180 min (3 godzin i 00 minut) do 359 min (5 godzin i 59 minut) 20
4. od 360 min (6 godzin i 00 minut) do 479 min (7 godzin i 59 minut) 10
5. od 480 min (8 godzin i 00 minut) do 719 min (11 godzin i 59 minut) 1
6. od 720 min (12 godzin i 00 minut) do 900 min (15 godzin i 00 minut) 0
Oferowany gwarantowany Czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia nie może być dłuższy niż 900 minut (15 godzin) - w przypadku zaoferowania gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia dłuższego niż 900 minut (15 godzin) Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wskazania w ofercie gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia Zamawiający przyjmie maksymalny Czas naprawy tj. 900 minut (15 godzin, jest to maksimum wymagane w SWZ) i taka wartość będzie brana pod uwagę przy ocenie oferty.
Szczegóły w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) część 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: dwie usługi hostingu świadczone przez okres minimum 11 miesięcy każda, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. Za wykonanie powyższej usługi należy rozumieć usługi wykonane (wykonywane) na podstawie 2 odrębnych umów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten jeden z wykonawców musi spełnić samodzielnie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.
b) część 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi (w ramach jednego lub więcej zobowiązań) odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:
I. jedną usługę o wartości minimum 75.000,00 zł brutto, polegającą na utrzymaniu oraz wsparciu technicznym dla systemów informatycznych opartych o CMS Drupal, integracji systemu CMS Drupal z innym (dowolnym) systemem informatycznym;
II. jedną usługę hostingu poczty e-mail dla minimum 1000 użytkowników.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie (w rozbiciu na poszczególne usługi, w pełnym zakresie przewidzianym dla tych usług).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
(jeżeli dotyczy) w celu wykazania równoważności oferowanych produktów /rozwiązań należy złożyć przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z postanowieniami rozdziału 3 ust. 7 i 8 SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ;
a) Oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ (nr 7 jeżeli dotyczy), o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
b) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,
c) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 8. (załącznik nr 5 do SWZ; jeżeli dotyczy),
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 4 i 5 (załącznik nr 6; jeśli dotyczy),
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),
f) przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale 3 ust. 7 i 8 (jeżeli dotyczy);
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie (w rozbiciu na poszczególne usługi, w pełnym zakresie przewidzianym dla tych usług). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Szczegóły w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w załączniku nr 3a (cz. 1), 3b (cz. 2) do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 3a, 3b do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) kopię dokumentu ubezpieczenia (OC) zgodnego z §13 ust. 6 projektowanych postanowień umowy, wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej;
3) pełnomocnictwo, chyba że w dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
4) ewentualny wykaz podwykonawców.
4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu 1, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności
określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Zamawiający przewiduje możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji. Zamawiający
nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.
9: Termin wykonania zamówienia
Część 1: Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15.12.2025 r. do dnia 31.12.2026 r., z prawem opcji przedłużenia realizacji zamówienia do maksymalnie 12 miesięcy.
Część 2: Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15.12.2025 r. do dnia 31.12.2027 r., z prawem opcji przedłużenia realizacji zamówienia do maksymalnie 12 miesięcy.
Szczegóły w SWZ.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 141/2025 Remont budynku przy ul. Krasińskiego 23 w Krakowie (etap 1) w zakresie remontu świetlika w dachu
- Wymiana urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach w zarządzie ZBK, w podziale na 2 części
- dostawa mebli laboratoryjnych dla WO w Krakowie - KC-DE-zp.272-611/25
- Dostawa warzyw i owoców
- DOSTARCZANIE ELEKTROD DO APARATU DO TERMOLEZJI I STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Dostawa drukarek 3D i akcesoriów dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu Fablab Małopolska w Krakowie (...)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.