eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Owocowa 6-6A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-158

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 326041208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@katowice.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85302756-6e6d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85302756-6e6d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111826/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi pocztowe dla PIP OIP w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454102

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KT-ROR-A.213.222.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach w zakresie odbierania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w wyszczególnionych rodzajach i kategoriach wagowych oraz ich ewentualnych zwrotów do jednostki Zamawiającego dokonującej nadania, po wyczerpaniu możliwości ich doręczania adresatom zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe.
2. Usługa będzie świadczona dla wszystkich jednostek terenowych Zamawiającego, tj. dla:
a) Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, 40-158 Katowice, ul. Owocowa 6-6a,
b) Oddziału Zamawiającego w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40,
c) Oddziału Zamawiającego w Częstochowie, 42-216 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B,
d) Oddziału Zamawiającego w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. ks. Herberta Hlubka 2,
e) Oddziału Zamawiającego w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 27,
f) Oddziału Zamawiającego w Zawierciu, 42-200 Zawiercie, ul. 11 Listopada 2.
3. Opis sposobu realizacji zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do swz oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Usługi pocztowe

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64120000-3 - Usługi kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Na podstawie art. 155 ust. 2 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285 ze zm.) Zamawiający jest zobligowany do stosowania od dnia 10.12.2023 r. jej przepisów w zakresie doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub publicznej usługi hybrydowej. Realizacja tego obowiązku, w świetle § 3 ust. 1 pkt 1 Regulaminu świadczenia publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej Spółki Akcyjnej Poczta Polska, stanowiącego, iż wpis adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych (BAE), będącej rejestrem publicznym, w którym gromadzone są adresy do doręczeń elektronicznych, prowadzonym przez ministra właściwego do spraw informatyzacji, skutkuje dla podmiotu publicznego zawarciem umowy
z Pocztą Polską na świadczenie PURDE i PUH, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz Polityki świadczenia usługi na czas pełnienia roli operatora wyznaczonego przez Pocztę Polską, a także z uwagi na informację z dnia 04.10.2023 r. opublikowaną przez Urząd Zamówień Publicznych, dotyczącą spełnienia przesłanki do wyłączenia obowiązku stosowania ustawy, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 4 ustawy, dla zamówienia na publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz publiczną usługę hybrydową, spowoduje de facto, iż faktyczny wolumen zamówienia objętego niniejszym postępowaniem ulegnie znaczącemu ograniczeniu, a Zamawiający nie jest w stanie wskazać jego minimalnej, gwarantowanej wartości bądź wielkości.
W związku z ujawnieniem się ww. okoliczności, w tym potrzeby znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, a jego zakończenie stanowi ochronę wykonawców przed ponoszeniem kosztów uczestnictwa w postępowaniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.