Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00465510/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Lipna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dekerta 8
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umlipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d27f09d8-bdd4-4d11-b8b2-e0d4378d88a31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27f09d8-bdd4-4d11-b8b2-e0d4378d88a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017317/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271-12TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 287398,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup doposażenia bazy magazynu OC Urzędu Miejskiego w Lipnie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych:1. Agregat 5,5 kW – 2 sztuki,
2. Agregat 7,5 kW – 2 sztuki
3. Agregat 15 kW – 2 sztuki,
4. Osuszacz wilgoci przemysłowy – 5 sztuk
5. Motopompa – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
39721320-1 - Osuszacze powietrza
34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia i sprzętu niezbędnego do zapewnienia ciągłości dostaw usług wodno-kanalizacyjnych na terenie Miasta Lipna:1. Zbiornik na wodę typu Mauzer 10 sztuk
2. Kontener sanitarny z prysznicem – 3 sztuki,
3. Kontener na odpady KP-5 – 5 sztuk
4. Kontener na odpady KP-7 – 5 sztuk
5. Agregat na kołach z przyczepką – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 295000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie Art. 254 oraz Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do Zamawiającego w wyznaczonym na składanie ofert terminie wpłynęły oferty od trzech Wykonawców; 3 oferty na Część I postępowania i 2 oferty na Część II postępowania. Wszystkie złożone oferty przewyższały kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację poszczególnych zadań. Zamawiający z uwagi na trudną sytuację budżetową miasta nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do kwoty/ceny zadeklarowanej przez Wykonawców oferujących najkorzystniejszą cenę lub koszt poszczególnych części zamówienia, wskutek czego postępowanie, zgodnie z Art. 254 Ustawy Pzp, zostało zakończone jego unieważnieniem w obydwu częściach.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie Art. 254 oraz Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do Zamawiającego w wyznaczonym na składanie ofert terminie wpłynęły oferty od trzech Wykonawców; 3 oferty na Część I postępowania i 2 oferty na Część II postępowania. Wszystkie złożone oferty przewyższały kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację poszczególnych zadań. Zamawiający z uwagi na trudną sytuację budżetową miasta nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do kwoty/ceny zadeklarowanej przez Wykonawców oferujących najkorzystniejszą cenę lub koszt poszczególnych części zamówienia, wskutek czego postępowanie, zgodnie z Art. 254 Ustawy Pzp, zostało zakończone jego unieważnieniem w obydwu częściach.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
- Stworzenie Dziennego Domu Pomocy w Lipnie
- Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
- Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i placówek kultury na terenie Gminy Lipno
- Zakup zestawu do transportu wody pitnej
- Kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Lipno i jednostek organizacyjnych Gminy Lipno w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2029 r.
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa, montaż i uruchomienie agregtu prądotwórczego w Urzędzie Gminy Tomice w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Tomice"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





