Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436650/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA, PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY KOTLA – ETAP I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93
1.5.2.) Miejscowość: Kotla
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8318 361
1.5.8.) Numer faksu: 76 8318 308
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.kotla.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA, PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY KOTLA – ETAP I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f92b94f0-63fa-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005268/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „BUDOWA, PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY KOTLA – ETAP I”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
„Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kotla – etap I”.
Zadanie obejmuje wykonanie 14 dróg w formule „zaprojektuj i wybuduj”, budowę chodnika wraz z odwodnieniem, przebudowę 1 drogi, budowę oświetlenia ulicznego z podziałem na poszczególne etapy przedstawione w pkt 2 niniejszego rozdziału oraz zmianę organizacji ruchu w zakresie budowy 3 progów zwalniających typu u-16b – 5,5 m z kostki brukowej koloru szarego w dodatkowej lokalizacji nie objętej PFU, wskazanej przez Zamawiającego (Kotla ul. Polna).
2. Ogólny zakres zamówienia:
Zakres zadania składa się z czterech etapów:
2.1. Etap 1 -„Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kotla” w formule „zaprojektuj i wybuduj” .
2.1.1 Przedmiotem tego etapu zamówienia jest wykonanie robót budowlanych
w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. „Budowa, przebudowa
i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kotla”. Przedmiotowe zamówienie obejmuje 14 odcinków dróg w zakresie budowy, przebudowy i modernizacji, w tym budowa oświetlenia ulicznego na 4 drogach oraz zmianę organizacji ruchu w zakresie budowy 3 progów zwalniających typu u-16b – 5,5 m z kostki brukowej koloru szarego dodatkowej lokalizacji nie objętej PFU, wskazanej przez Zamawiającego (Kotla ul. Polna).
2.2. Etap 2 – „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 319 w zakresie budowy chodnika i zjazdów oraz budowy sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Sobczyce”
2.2.1. Przedmiotem tego etapu zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 319, wraz z odwodnieniem w pasie drogi od km 16+836 do 17+252
Projektowany chodnik zostanie wykonany bezpośrednio przy istniejącej jezdni bez jej zwężania (droga wojewódzka nr 319) km 17+012 – 17+252, natomiast w km 16+836 – 17+001 projektowany chodnik będzie odsunięty od jezdni na szerokość od 2,0 do 4,0 m, a wypełnienie między chodnikiem, a jezdnią wykonać jako pas zieleni.
Przy jezdni zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,00 m o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, natomiast chodnik z wydzielonym pasem zieleni oddzielającym od jezdni będzie miał szerokość 1,50 m, obudowany obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie z oporem betonowym C12/15.
W km 17+012m – 17+228m zaprojektowano ściek przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki granitowej 16x16cm, osadzonych na wspólnej ławie betonowej podkrawężnikowej – beton C12/15, spoiny wypełnić zaprawą cementową – piaskową, styki uszczelnić masą zalewową.
W km 17+024m – 17+093m zaprojektowano poszerzenie jezdni w celu dostosowania szerokości do wymagać zarządcy drogi (min. 6,50 m), zaprojektowano jako konstrukcję z dwóch rzędów kostki granitowej 16x16cm, osadzonych na wspólnej ławie betonowej podkrawężnikowej – beton C12/15, spoiny wypełnić zaprawą cementową – piaskową, styki uszczelnić masą zalewową.
Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2% do projektowanego krawężnika drogowego w stronę jezdni.
Układając krawężnik betonowy i chodnik, należy zachować płynną niweletę zgodną z niweletą jezdni a przy zjazdach zachować spadek dwustronny max 6,0% na długości po 2mb.
Na długości projektowanego chodnika zaprojektowano także zjazdy do posesji i zjazd dróg gminnych.
W związku z planowaną budową chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 319 zachodzi konieczność odwodnienia projektowanego chodnika oraz części drogi.
Projektowana kanalizacja będzie składała się z żelbetowych studni rewizyjnych połączonych kanałem wykonanym z rur PVC o średnicy Ø315 mm. Wody opadowe z jezdni i chodnika będą odprowadzone do rowu melioracyjnego nr ewid. 473 za pomocą projektowanego ścieku przykrawężnikowego i wpustów ulicznych Ø500. Następnie przykanalikami z PVC–U DN200, będą odprowadzone do studni rewizyjnych. Ze studni wody będą prowadzone kanałem wzdłuż pasa drogowego do separatora lamelowego z osobnym osadnikiem zawiesin, gdzie oddzielane będą ciecze lekkie (np. benzyna, oleje). Oczyszczone wody opadowe z separatora będą przepływały do rowu.
Dodatkowo dla wyłapania wód gruntowych i roztopowych w km 16+836 do km 17+002 strona lewa, pod projektowanym chodnikiem zostanie wykonany drenaż z rur z filtrem z włókna kokosowego o średnicy 160 mm. Wokół drenażu należy wykonać obsypkę z materiału filtracyjnego na całej jego wysokości (zgodnie z przekrojem rys. nr 7). Rury drenarskie należy podłączyć do projektowanych studni rewizyjnych S14 – S17, odprowadzenie wody do rowu w km 16+905 (wykonać wyprofilowanie skarp i dna rowu do żądanej niwelety na całej jego długości po stronie prawej inwestycji).
2.3. Etap 3 – „Przebudowa drogi na dz. nr 157 i 158w m. Krzekotówek”
2.3.1. Przedmiotem tego etapu zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi na dz. nr 158 w m. Krzekotówek o długości 77 mb.
UWAGA W projekcie budowlanym dotyczy przebudowy drogi na dz. nr 158.
Planowana przebudowa będzie obejmowała wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (zmiana parametrów technicznych drogi) w zakresie niewymagającym zmiany pasa drogowego.
Planuje się przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 3,50 m wraz z poboczem przepuszczalnym o szerokości 0,75 m. Jezdnia po przebudowie będzie posiadała spadek poprzeczny daszkowy o max. wartości 2%. Spadek podłużny dostosowany do istniejących spadków terenu. Projektuje się wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego drogi klasy DE o projektowanej prędkości 30 km/h.
2.4. Etap 4 – „Kablowa sieć oświetleniowa nn 0,4 kV – Oświetlenie drogowe w miejscowości Krzekotówek”
2.4.1. Przedmiotem opracowania jest projekt budowy kablowej sieci oświetleniowej nn 0,4kV projektowanej w ramach zadania: Oświetlenie drogowe w miejscowości Krzekotówek.
Latarnie oświetleniowe L1 ÷ L4
Projektuje się montaż latarni oświetleniowych o n/w charakterystyce:
- Słup stalowy, okrągły wys. 9m, zabezpieczony w dolnej części elastomerem np. prod. Euro-Poles typu CC 9m 62/188/4 lub równoważny,
- Wysięgnik 1-ramienny dług. 1m, kąt nachylenia oprawy 5O,
- Fundament prefabrykowany typu FP3,
-· Uliczna oprawa drogowa LED w II klasie ochrony np. typu IZYLUM 1/5306/ 20 LEDs 600mA NW 740 38,8W /450712 prod. Schreder lub równoważna,
-· Oprawę oświetleniową zasilać przewodem S=2*2,5 mm2,
-· Słupy wyposażyć w tabliczkę słupową IZK-4 z zabezpieczeniem BiWts-gF/ 6A,
-· Wykonać zerowanie słupów linką LYCU 6mm2 w izolacji, kolor żółto-zielony.
Latarnie oświetleniowe L5 ÷ L11
Projektuje się montaż latarni oświetleniowych o n/w charakterystyce:
- Słup stalowy, okrągły wys. 6m, zabezpieczony w dolnej części elastomerem np. prod. Euro-Poles typu CC 6m 62/146/4 lub równoważny,
- Fundament prefabrykowany typu FP2,
- Parkowa oprawa oświetleniowa z lampą LED w II klasie ochrony ( bezpośrednie
zamocowanie na słupie ) np. typu KAZU /5112/ 24 LEDs 900mA NW 740 71W / Back light / 359342 (z ograniczeniem emisji światła za oprawę) prod. Schreder lub
podobna,
-· Oprawę oświetleniową zasilać przewodem S=2*2,5 mm2,
-· Słupy wyposażyć w tabliczkę słupową IZK-4 z zabezpieczeniem BiWts-gF/ 6A,
-· Wykonać zerowanie słupów linką LYCU 6mm2 w izolacji, kolor żółto-zielony.
Zasilanie latarni oświetleniowych realizowane będzie za pomocą n/w linii:
- Zasilanie szafki SO – linia kablowa YAKXS 4*35 mm2 , dług. 45m,
- Zasilanie latarni ośw. – linie kablowe YAKXS 4*35 mm2 , dług. 560m.
Lokalizację latarni oświetleniowych oraz przebieg tras oświetleniowych linii kablowych pokazano na planie sytuacyjnym rys. E-1 – skala 1:500.
Zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarskie Morskiej Dz.U z 2016 poz. 124 § 109.ust. 1 pkt.6) lokalizacja urządzeń oświetleniowych winna spełniać n/w wymogi określone dla gminnych dróg dojazdowych klasy G:
- Latarnie oświetleniowe – w odległości min. 0,5m od krawężnika jezdni,
- Kable oświetleniowe – w odległości min. 0,5m od krawężnika jezdni.
Projektowane lokalizacje zapewnią zachowanie w/w wymogów po zakończeniu budowy lokalnych dróg. Aktualnie przebieg dróg jest tymczasowy i nie posiadają one krawężnika.
Zalecenia: z uwagi na zbliżenie do jezdni na projektowanej latarni L1 założyć opaskę odblaskową, która zwiększy bezpieczeństwo w miejscu zwężenia jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną złożona w niniejszym postępowaniu, zawiera cenę przekraczającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do przedłożonej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12578641,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12578641,19 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





