eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinZakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatniania wody



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatniania wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Świdwin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swidwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-196959dc-8f9b-40b3-aaee-ee4b6de2bfc4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatniania wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196959dc-8f9b-40b3-aaee-ee4b6de2bfc4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009550/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatnia wody z przyczepą.
Parametry urządzenia:
- fabrycznie nowe urządzenie wraz z niezbędnym wyposażeniem do pozyskiwania wody pitnej ze źródeł powierzchniowych oraz uzdatniania zanieczyszczonej wody wodociągowej do wykorzystania w sytuacja kryzysowych,
- wydajność stacji nie mniej niż 4 m3/h
- urządzenie w pracy wykorzystywać musi cykl filtracyjno-dezynfekujący oraz być dostosowane do specyficznych zanieczyszczeń: chemicznych, biologicznych i promieniotwórczych,
- pod pojęciem fabrycznie nowe urządzenie Zamawiający rozumie nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,

Charakterystyka urządzenia:
Urządzenie zasilane z sieci 230 V. W przypadku braku zasilania zewnętrznego, urządzenie winno pracować przy zainstalowanym akumulatorze (min. do 10 godzin).
1. Zespół filtracyjno-dezynfekujący
Przepływ wody realizowany przy zastosowaniu pompy membranowej. Filtracja wody następować musi w trzech etapach w następującym zakresie:
a) etap wstępny – z wykorzystaniem zespołu filtrów wstępnych umieszczonych bezpośrednio na wężu ssącym zanurzonym w zbiorniku wody surowej.
b) etap filtracji zasadniczej – realizowanej przez zespół min. pięciu filtrów pracujących
w różnych konfiguracjach dopasowanych do szczególnych potrzeb.
c) etap dezynfekcji z wykorzystaniem lampy UV
2. Panel sterujący – monitorujący pracę pompy, lampy UV, akumulatora i innych kluczowych parametrów.
Urządzenie musi zostać dostarczone w zestawie składającym się z następujących elementów:
a) mobilna stacja uzdatniania wody,
b) zestaw niezbędnych przewodów umożliwiających niezakłóconą pracę urządzenia,
c) zespół filtracji wstępnej montowanej na wężu ssącym,
d) zespół paneli fotowoltaicznych wraz z konstrukcją nośną i okablowanie – o ile Wykonawca oferuje zasilanie urządzenia z paneli fotowoltaicznych,
e) minimum 4 komplety wkładów filtracyjnych z przeznaczeniem do oferowanego urządzenia,
f) minimum 1 komplet przyłączy wodociągowych z przeznaczeniem do oferowanego urządzenia,
g) kompletu narzędzi przeznaczonych do wymiany wkładów filtracyjnych dedykowanych dla oferowanego urządzenia,
h) kompletna Instrukcja obsługi urządzenia sporządzona w języku polskim dostarczona w najpóźniej w dniu dostawy urządzenia,
i) kompletna Karta gwarancyjna urządzenia wraz z wyposażeniem sporządzona w języku polskim dostarczona w najpóźniej w dniu dostawy urządzenia,
j) przyczepa dwuosiowa lekka z przeznaczeniem na transport urządzenia.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Do momentu odbioru urządzenia przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku urządzenia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot dostawy na czas transportu. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzenia (braki i wady powstałe w czasie transportu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że za szkody, wady lub braki w urządzeniu powstałe
w czasie transportu odpowiada Wykonawca.
Dostarczenie urządzenia Zamawiającemu nastąpi w ramach jednorazowej dostawy.
Miejsce dostawy: siedziba Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świdwinie, ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin.
Wykonawca na dwa dni przed planowanym terminem dostawy zobowiązany jest poinformować osobę upoważnioną po stronie Zamawiającego (telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail) i uzgodnić odpowiednio termin dostawy oraz wskazać osoby wyznaczone do jej wykonania.
Przez dostawę zgodnie rozumie się przekazanie i rozładowanie przedmiotu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529715241

7.3.3) Ulica: Studzienki 24

7.3.4) Miejscowość: Modlnica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.