Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421626/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i usług IT na potrzeby podniesienia poziomu bezpieczeństwa
w Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001
1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0238cd3-5ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i usług IT na potrzeby podniesienia poziomu bezpieczeństwaw Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0238cd3-5ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108603/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i usług IT na potrzeby podniesienia poziomu bezpieczeństwa w Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzenia do tworzenia kopii zapasowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.
2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.
3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..
4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).
5. Minimalne warunki gwarancji:
1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 5 lat.
2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.
5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu
24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.
6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.
7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).
6. Inne wymagania:
a) bezpłatna dostawa,
b) instalacja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacji
c) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej.
7. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
8. Minimalne warunki wsparcia technicznego:
1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 60 miesięcy.
2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,
3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,
4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,
5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczone
w sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie macierzy z licencją oprogramowania do stworzenia klastra.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia.
5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.
2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.
3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..
4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).
6. Minimalne warunki gwarancji:
1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 5 lat.
2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.
5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu
24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.
6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.
7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).
7. Inne wymagania:
a) bezpłatna dostawa,
b) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej
8. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
9. Minimalne warunki wsparcia technicznego:
1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 60 miesięcy.
2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,
3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,
4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,
5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczone
w sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzenia do zabezpieczenia sieci.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia.
5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.
2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.
3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..
4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).
6. Minimalne warunki gwarancji:
1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 3 lata.
2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.
5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu
24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.
6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.
7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).
7. Inne wymagania:
a) bezpłatna dostawa,
b) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej.
8. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
9. Minimalne warunki wsparcia technicznego:
1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 36 miesięcy.
2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,
3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,
4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,
5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczone
w sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBiotic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542825687
7.3.3) Ulica: ul. Kolista 25/203
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-486
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105288,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105288,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.3) Ulica: ul. Sokolska 30A/80
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-086
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105288,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDA PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542723780
7.3.3) Ulica: K. I. Gałczyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-587
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-25INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.