Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432996/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00443901/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2da771-402e-4fd1-92c1-92e2bac1f8391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja Samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2da771-402e-4fd1-92c1-92e2bac1f839
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.76.2025.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164903,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze w ramach zadania prowadzonego pod nazwą "Wymiana oświetlenia na energooszczędne w obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Przysucha". Zadanie dofinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu „Modernizacja oświetlenia”.
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych wraz z ich wymianą w budynku Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2.
1) Stan istniejący: Istniejąca instalacja oświetleniowa w części głównej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze, przy ul. Warszawskiej 45 składa się z oświetlenia podstawowego wykonanego głównie oprawami ze źródłami świetlówkowymi, żarowymi oraz 6 sztuk naświetlaczy ze źródłami metalohalogenkowymi (pomieszczenie sali gimnastycznej). Zdecydowana większość to oprawy na tynkowe (n/t) montowane głównie bezpośrednio do stropu lub częściowo na ścianach, sufit podwieszany- kasetonowy występuje jedynie w 3 pomieszczeniach nr: 101, 102 i 103 (oprawy p/t). Oświetlenie jest wyeksploatowane, częściowo niekompletne (uszkodzenia lub brak kloszy, elementów…) oraz energochłonne wobec tego klasyfikuje się do wymiany (modernizacji) na oświetlenie w energooszczędnej technologii LED. Część główna budynku PSP nr 2 nie posiada oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z racji, iż program dofinansowania przewiduje jedynie wymianę istn. opraw oraz uzyskanie założonego efektu ekologicznego, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne zostanie wykonane w późniejszym czasie oraz odrębnym opracowaniem. Dobudowana część hali sportowej z zapleczem, została zmodernizowana na LED w 2024r. i nie podlega wymianie.
2) Zakres przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
w szczególności wymianę istniejących opraw oświetlenia podstawowego, na energooszczędne oprawy w technologii LED, w części głównej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Przysusze w zakresie przedstawionym w tabeli montażowej oraz na rzutach poszczególnych kondygnacji, w tym:
- demontaż 466 szt. istniejących nieenergooszczędnych opraw oświetlenia podstawowego,
- montaż 466 szt. proj. energooszczędnych opraw w technologii LED wraz z osprzętem,
- wykonanie pomiarów elektrycznych i fotometrycznych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Moc poszczególnych opraw oraz ich liczbę w poszczególnych pomieszczeniach określono w projekcie technicznym, natomiast wymagane parametry techniczno-użytkowe w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
3. Zakres prac związanych z wymianą oświetlenia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych;
2) dostawę i montaż fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad opraw oświetleniowych typu LED;
3) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obwodów elektrycznych zasilających niskiego napięcia oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie dokonanych zmian instalacji elektrycznej.
4. Przy wymianie opraw oświetlenia wewnętrznego należy uwzględnić ewentualną wymianę przewodów, puszek, wyłączników i innych niezbędnych elementów mocujących i wsporczych (jeżeli zajdzie taka konieczność).
5. Lokalizacja, stan prawny: Obiekt objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w Przysusze przy ulicy Warszawskiej 45. Nr ewid. dz.286, identyfikator działki: 142306_4.0001.286. Właścicielem działki jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: Opis stanu istniejącego, Liczbę i rodzaje opraw podlegających wymianie, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, wymagane dokumenty i certyfikaty na zastosowane lampy, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt techniczny branża elektryczna „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w obiektach użyteczności publicznej w Przysusze”;
b) „STWiOR” Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w obiektach użyteczności publicznej
w Przysusze”;
c) Projekt umowy z wykonawcą określający obowiązki wykonawcy i warunki realizacji zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
7. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa energetycznego, budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie terenu objętego realizacją zamówienia.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację budowy i uporządkowanie obiektów objętych demontażem i montażem lamp oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 9
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115927,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244632,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166217,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPIDA POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021359710
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 39A
7.3.4) Miejscowość: Słupno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaż i montaż opraw oświetleniowych.
ENERGO Sp. z o.o.
Pawłów 85
26-510 Chlewiska
Regon 54084079100000
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166217,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego oraz zestawów do podaży diet dojelitowych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3331W Dębiny - Plec - Brudnów od km 1+300 do km 4+170
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- BUDOWA URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA I ORGANIZACJI RUCHU NA TERENIE GMINY JABŁONNA (2)
- "Przebudowa dziedzińca kamienicy przy ul. Mickiewicza 2 w Nowym Tomyślu"
- DZP.26.230.2025 Przebudowa podwórza kamienicy zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Traugutta 8 poprzez rozszczelnienie powierzchni i zazielenienie powierzchni podwórka zgodnie z PFU
- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w Szkole Podstawowej nr 10 im. Polskich Noblistów
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





