Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00392886/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00399551/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CUS w Łukowie wspiera mieszkańców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e80e01a4-5e33-4d78-a914-44bf7e5280d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CUS w Łukowie wspiera mieszkańców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80e01a4-5e33-4d78-a914-44bf7e5280d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.262.2025.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne opiekuńcze dla uczestników projektu „CUS w Łukowie wspiera mieszkańców”
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, którzy wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osoby z niepełnosprawnościami i chorobami wieku starszego, osoby samotne osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, wykluczone komunikacyjnie, z utrudnionym dostępem do placówek medycznych, zagrożone wykluczeniem społecznym.
1) Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
2) Zakres usług opiekuńczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
a) Zrobienie podstawowych zakupów i dostarczenie ich podopiecznemu.
b) Przygotowywanie posiłków (z uwzględnieniem diety).
c) Podanie podopiecznemu posiłku oraz w razie potrzeby nakarmienie chorego.
d) Posprzątanie po posiłku łącznie z umyciem pojemników na obiad.
e) Pomoc podopiecznemu w wykonaniu zabiegów higienicznych takich jak: czesanie, pomoc
w załatwianiu potrzeb fizjologicznych (np. zaprowadzenie do toalety), przygotowanie kąpieli, mycie, pomoc w wejściu i wyjściu z wanny, obcinanie paznokci, ubieranie podopiecznego.
f) Wykonanie drobnej przepierki bielizny osobistej, pościelowej i lekkiej odzieży należącej
do podopiecznego.
g) Przesłanie łóżka.
h) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej.
i) Utrzymanie czystości i porządku w mieszkaniu podopiecznego w podstawowym zakresie.
j) Zanoszenie i odbiór odzieży, bielizny pościelowej do i z pralni (dot. rzeczy podopiecznego).
k) Przynoszenie wody i opału, palenie w piecu, wynoszenie nieczystości, śmieci.
l) Utrzymywanie kontaktu z lekarzem, pielęgniarką środowiskową, pracownikiem socjalnym.
m) Zakupy leków i innych medykamentów wg zaleceń lekarskich.
n) Towarzyszenie podopiecznemu w czasie wizyt u lekarza i innych instytucjach w miarę potrzeb.
o) Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, regulowanie płatności za media oraz świadczone usługi.
p) Dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną podopiecznego poprzez zapewnienie kontaktów
z otoczeniem (w tym pomoc w wychodzeniu z domu, utrzymaniu więzi rodzinnych i koleżeńskich).
q) Pomoc przy zmianie pozycji chorego, zapobieganie odleżynom i oparzeniom.
r) Prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczania się z podopiecznymi z wydanych pieniędzy.
s) Wykonywanie innych czynności związanych z opieką nad podopiecznym w zależności
od potrzeb.
t) W zakresie spraw ogólnych: przestrzeganie godzin pracy, zachowanie właściwego stosunku
do osób, którym świadczona jest opieka - w tym przestrzeganie zasad kultury osobistej, zachowanie tajemnicy zawodowej.
u) Wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem zleconych przez zleceniodawcę koniecznych do zapewnienia należytej opieki nad uczestnikiem projektu, mieszczących się w ramach zwyczajowo przyjętych norm dla tego typu czynności.
3) Przewidywana ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych 6160.
a) Łączna liczba godzin na jednego uczestnika projektu – średnio 616 godzin usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba godzin jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych opieką – 10 osób. Zamawiający zastrzega, że liczba osób może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
4) Zamawiający zastrzega, że maksymalna, dzienna liczba świadczonych usług u jednego uczestnika projektu wynosi max. 3h.
5) Przez godzinę świadczenia usługi Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut) świadczenia usługi w miejscu zamieszkania uczestnika, a także wykonania na jego rzecz zleconych czynności poza miejscem zamieszkania, takich jak np. załatwianie spraw urzędowych, czy dokonanie niezbędnych zakupów itp. Do świadczonych usług nie wlicza się czasu dotarcia opiekuna do miejsca świadczenia usługi.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak niż 60% ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin wykonanej usługi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w związku e zleceniem usługi w ograniczonym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Skrzydła Opieki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389301378
7.3.3) Ulica: Iłżecka 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-15INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych w m. Łuków
- Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski
- Przyjęcie i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2026 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu miasta Łuków w 2026 roku
- Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym usług sąsiedzkich, specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2026 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2026 roku
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedzibą w Pączewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





