eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 23/35

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pocze@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/po-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177224

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190ef297-a65e-4904-87c2-1591e391ba87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00394294/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3013-7.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135515,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby archiwum w budynku przy ul. Pułaskiego 25 w Częstochowie w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku Prokuratury Okręgowej w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 25
1. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia:
1.1. Rozebranie ściany.
1.2. Wybicie otworów.
1.3. Wymurowanie ściany.
1.4. Montaż drzwi.
1.5. Wymiana drzwi.
1.6. Usunięcie drzwi.
1.7. Zamurowanie wnęki.
1.8. Malowanie pomieszczeń z wykorzystaniem farb nie zawierających rozpuszczalników organicznych w tym w szczególności: formaldehyd, toluen, ksylen.
1.9. Wykonanie izolacji poziomej.
1.10. Roboty towarzyszące.
1.11. Obudowa instalacji płytami G-K.
1.12. Montaż i rozbudowa systemu alarmu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Rozebranie ściany w korytarzu z usunięciem drzwi.
2.2. Wybicie otworów wraz z tynkowaniem + gładź i założeniem narożników.
2.3. Wymurowanie nowej ściany z cegły pełnej klasy 15 na zaprawie cementowej gr. 25cm z kotwieniem do ściany korytarza
2.4. Montaż drzwi, wymiana drzwi
Należy zastosować/wymienić drzwi stalowe na drzwi o parametrach:
- min, 90 cm światło przejścia,
- klasa odporności na włamanie RC4,
- klasach odporności ogniowej EI60,
- Klasy C,
- z dodatkowym zamkiem w klasie 6,
- z elektrozaczepem,
2.5. Usunięcie drzwi i zamurowanie przejścia (cegła pełna na zaprawie cem-wap.) i otyn-kowanie wnęki tynkiem cem-wap.
2.6. Wykonanie otworu w ścianie dla przejścia pomiędzy pomieszczeniami wraz obro-bienie (otynkowaniem)
2.7. Malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną dwukrotne z gruntowaniem + naprawa drobnych uszkodzeń ściany i sufitu.(w pomieszczeniu 1-19 są ustawione regały prze-jezdne przez co malowanie jest utrudnione)
2.8. Wykonanie izolacji ściany poprzez.
2.8.1. Odkucie tynku w pasie nad podłogą.
2.8.2. Wykonanie iniekcji krystalicznej.
2.8.3. Wykonanie tynku renowacyjnego.
2.8.4. Malowanie farbami tynku renowacyjnego.
2.9. Obudowanie instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania płytami G-K.
2.10. Wykonanie Systemu sygnalizacji włamania i napadu. System (oprogramowa-nie + urządzenia) muszą mieć możliwość rozbudowy przy kolejnym etapie przebu-dowy budynku). Wykonawca przekaże w zabezpieczonej kopercie wszystkie kody serwisowe i administracyjne systemu, aby możliwe było jego rozbudowa.
2.10.1. wszystkie elementy systemu co najmniej w GRADE 3
2.10.2. dopuszcza się wyłączenie detektory ruchu wielodetektorowe (PIR + MW) z antymaskingiem
2.10.3. dopuszcza się wyłącznie indywidualne przewody do każdego elementu końcowego
2.10.4. czas podtrzymania zasilania systemu min. 72h
2.10.5. nie dopuszcza się wykorzystania czytnika KD do zarządzania systemem (rozbrajania i uzbrajania strefy alarmowej)
2.10.6. w pomieszczeniach wymagane jest stosowanie czujek zalania
2.10.7. w pomieszczeniach wymagane jest zastosowanie czujek chloroformu
2.10.8. w pom. archiwum, wymagane jest stosowanie czujek wibracyjnych na ścianach, drzwiach
2.10.9. zamontować czujki PIR + MW z AM (po 1 dla każdego pomieszczenia)
2.10.10. zamontować czujniki otwarcia w drzwiach wejściowych do archiwum, wewnątrz obszarów należy zamontować moduły rozszerzeń z własnym PSU i podtrzymaniem akumulatorowym
2.10.11. przed wejściem do obszarów należy zamontować klawiatury o rozbra-jania stref, klawiatury umieścić w metalowych kasetach z czujnikiem otwar-cia
2.10.12. z uwagi na etapowanie inwestycji w okresie przejściowym, do momen-tu uruchomienia systemu SSP należy zamontować i podłączyć do systemu SSWiN czujki detekcji dymu w ilości co najmniej 2 szt. na pomieszczenie
2.10.13. pozostałe czujniki zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt 2.10.6-2.10.9 centralę systemu SSWiN należy zamontować w pom. ochrony na po-ziomie P0 i wyposażyć w:
2.10.13.1. moduł transmisji po TCP/IP
2.10.13.2. moduł transmisji po GSM
2.10.13.3. klawiaturę systemową
2.10.13.4. oprogramowanie i odpowiedni interfejs pozwalające na inte-grację programową z systemem PSIM
2.10.14. Dokumentacja wykonawcza i powykonawcza.
3. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rękojmi. W przypadku gdy OPZ definiuje dłuższą gwarancję na dane elementy to obowiązuje gwarancja dłuższa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177224

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.10.2025 r. do godz. 10.00, nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.