eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerczyna › Remont dojazdu pożarowego nr 4, (nr inw. 220/890) w Nadleśnictwie Świerczyna



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dojazdu pożarowego nr 4, (nr inw. 220/890) w Nadleśnictwie Świerczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerczyna 1A

1.5.2.) Miejscowość: Świerczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-531

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943618622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierczyna@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl/web/swierczyna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/swierczyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dojazdu pożarowego nr 4, (nr inw. 220/890) w Nadleśnictwie Świerczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97b639f-40df-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00500460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Remont dojazdu pożarowego nr 4 (nr inw. 220/890) w Nadleśnictwie Świerczyna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213994,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dojazdu pożarowego nr 4 w Nadleśnictwie Świerczyna służącej gospodarce leśnej (dz. nr 177, 178, 179, 180, 181, 182/1, 183/1 obręb Pławno, dz. nr 186, 187, 188, 189, 172, 173, 1037 obręb Wierzchowo, dz. nr 171, 183/2, 184, 185 obręb Sośnica o długości 7,2km (województwo zachodniopomorskie, powiat drawski, obręb Sośnica, Pławno i Wierzchowo). Zakres prac rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 177 w obrębie miejscowości Pławno, gdzie od krawędzi skrzyżowania, ma miejsce początek lokalnego kilometrażu zgodnie z poniższym opracowaniem do granicy z drogą gminą w obrębie dz. nr 900. Zakres prac ma na celu naprawę drogi leśnej polegającej na, wyeliminowaniu przyczyn tworzenia się deformacji, odtworzeniu wraz z oczyszczeniem istniejących rowów, uzupełnieniu wybojów, usunięcie zastoin wody poprzez odtworzenie niwelety jezdni wraz z spadkami poprzecznymi, oczyszczeniu poboczy poprzez „ścięcie” w celu zapewniania prawidłowego spływu wody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 i 3 do SWZ– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227189,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256698,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227189,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe” Ryszard Serówka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542371174

7.3.3) Ulica: Batorowo 14

7.3.4) Miejscowość: Lipka

7.3.5) Kod pocztowy: 77-420

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227189,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.