Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459043/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących
na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa numer 74/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9684221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będącychna jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa numer 74/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c7a1bc-460b-4260-95f1-84c6f8d86f8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 74/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Zakres wykonywania usługi:
1) Usługa winna obejmować przewóz osób:
przejazd autobusu po drogach na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów),
przejazdu pojazdu typu bus pasażerski (osobowy) na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów).
2) Usługi będą świadczone przez Wykonawcę sukcesywnie, według potrzeb i na podstawie zgłoszeń Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej umowy;
Podane w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ ilości kilometrów i roboczogodzin są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie zgłoszeń Zamawiającego do kwoty 100 000,00 zł brutto z zastrzeżeniem Rozdziału 3 ust 3 pkt 3 SWZ.
3) Termin i trasa przejazdu określana będzie każdorazowo w dniu zgłoszenia zlecenia na zasadach określonych warunkami umowy;
4) Przewóz dotyczyć będzie osób dorosłych i/lub dzieci - W przypadku realizacji zadania przewozu zorganizowanego dzieci, Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania pojazdów zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 1047 t.j.).
5) Osoby przewożone środkami transportowymi w ramach podpisanej umowy ubezpiecza Wykonawca.
6) W przypadku spowodowania kolizji lub wypadku z winy Wykonawcy, w którym ucierpieli pasażerowie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu.
7) Przejazd powinien być wykonany optymalną trasą pod względem odległości i czasu dojazdu,
z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury dróg (w tym dróg płatnych i autostrad itp.). Dobór trasy każdorazowo winien być uzgadniany przez Wykonawcę z przedstawicielem Zamawiającego lub dowódcą pojazdu.
Wymagania niezbędne dla wykonywania usługi:
Wykonawca w okresie obowiązywania umowy gwarantuje dysponowanie liczbą pojazdów, w tym, co najmniej: autobus – szt. 3, bus (dla minimum 9 osób) – szt. 2.
Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do zagwarantowania wystarczającej liczby wykwalifikowanych i uprawnionych kierowców pojazdów, którymi będzie wykonywać usługę.
W przypadku tras wymagających zmiany kierowcy, Wykonawca gwarantuje zabezpieczenie zmiennika zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
Kierowcy zobowiązani są do posiadania telefonu komórkowego, którego numer powinien być podany do wiadomości Zamawiającego przed terminem wyjazdu.
Kierowcy winni cechować się profesjonalizmem, znajomością trasy i kulturą osobistą.
Wykonawca winien zabezpieczyć kierowców w aktualne mapy lub nawigację elektroniczną.
W cenę 1 km wykonanej usługi Wykonawca winien wkalkulować wszystkie elementy kosztu Wykonawcy potrzebne do pełnej realizacji usługi, m.in. paliwo, koszty przejazdu przez autostrady
i płatne odcinki dróg, parkingi i inne niezbędne opłaty jak również koszty zatrudnienia, diety, noclegi kierowcy, eksploatacji i konserwacji pojazdu ponosi Wykonawca.
Wszystkie środki transportu muszą być sprawne technicznie i wykorzystywane zgodnie z ich przeznaczeniem oraz właściwościami technicznymi i konstrukcyjnymi. Środki transportu muszą zapewniać bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania (czystość, wygoda, w okresie zimowym ogrzewanie, w okresie letnim klimatyzację).
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie środków transportowych, posiadających aktualne badania techniczne i wykupioną polisę OC i NW oraz w pełni ukompletowanych w wymagane wyposażenie zgodnie |z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r., poz.1047 t.j.), ponadto do wykonywania usługi zgodnie z wymogami „Kodeksu pracy” i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz.U z 2024 r., poz. 220 t.j.).
9Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo osób korzystających z usług podczas transportu, wsiadania i wysiadania z pojazdów oraz w trakcie postojów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87222,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122890,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87222,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport osobowy Jarosław Kruca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762044537
7.3.4) Miejscowość: Mełno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-330
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY - JAROSŁAW KRUCA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY - JAROSŁAW KRUCA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Usługa realizowana będzie w sposób sukcesywny, na podstawie składanych zleceń, w okresie ok. 16 tygodni od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 31.12.2024 r. lub wyczerpania środków przewidzianych na realizację.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty cząstkowe chodników i ścieżek rowerowych
- Opracowanie dok. proj.- kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w G-DZU u wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Ośrodka Rehabilitacji i Szkoły Specjalnej w Rawiczu, w okresie od 01.09.2025r. do 30.06.2028r
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Jutrosin, w okresie od 01-09-2025 r. do 30-06-2028r.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.