eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 10 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4936300-5dfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404937,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:

ZADANIE NR I - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SPRZĘT

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR I) określa załącznik nr 2 do SWZ.

3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:
a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

38652000-0 - Projektory filmowe

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

32324300-3 - Urządzenia telewizyjne

4.5.5.) Wartość części: 53092,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:

ZADANIE NR II - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ SAL

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR II) określa załącznik nr 2 do SWZ.

3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:
a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 87366,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:

ZADANIE NR III - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ W SPRZĘT REHABILITACYJNO-USPRAWNIAJĄCY

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR III) określa załącznik nr 2 do SWZ.

3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:
a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 73169,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:

ZADANIE NR IV - WYPOSAŻENIE KUCHNI

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR IV) określa załącznik nr 2 do SWZ.

3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:
a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 155918,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:

ZADANIE NR V - WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR V) określa załącznik nr 2 do SWZ.

3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:
a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

39713500-8 - Żelazka elektryczne

42716120-5 - Pralki

42716200-0 - Suszarki

39712210-1 - Suszarki do włosów

42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

39713430-6 - Odkurzacze

4.5.5.) Wartość części: 35391,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48393,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64627,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48393,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48393,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89445,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307363,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89445,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas-Glob Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390001518

7.3.3) Ulica: Żelazna 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-419

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89445,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61699,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233701,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61699,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Onbest Janina Florkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371462329

7.3.3) Ulica: Pl. Szkolny Dwór 26 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61699,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140238,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198127,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140238,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTROTEKA Anna Wirkus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451637268

7.3.3) Ulica: 3 Maja 17 lok. L1

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140238,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34363,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112065,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34363,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. P. Wielgo, H. Widomski - Przemysław Wielgo

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hubert Widomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34363,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.