Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00255475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00329874/01 - Wynik z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i montaż defibrylatorów AED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488656
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.podolanczyk@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488226
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00469543/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
0,00
Po zmianie:
79888,50
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Informacje dodatkowe do pkt 5.5:
łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: do dnia 30 listopada 2022 roku wypłacono 0,00 zł; dnia 29 listopada 2022 roku złożono Fakturę VAT Nr FS 22/11/473 z dnia 25 listopada 2022 roku na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł (termin płatności zgodny z zawartą umową, tj. 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu list obecności, obustronnie podpisanego protokołu i faktury – 13 grudnia 2022 roku)
II. Informacje dodatkowe do pkt 4.2:
Okres realizacji zamówienia dla Zadania nr 2 wynosi 12 tygodni od dnia zawarcia umowy (ze względu na brak możliwości
wyboru w pkt. 4.2 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym punkcie wskazano w dniach).
Po zmianie:
I. Informacje dodatkowe do pkt 5.5:
łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: do dnia 30 listopada 2022 roku wypłacono 0,00 zł; dnia 29 listopada 2022 roku złożono Fakturę VAT Nr FS 22/11/473 z dnia 25 listopada 2022 roku na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł (termin płatności zgodny z zawartą umową, tj. 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu list obecności, obustronnie podpisanego protokołu i faktury – 13 grudnia 2022 roku)
II. Informacje dodatkowe do pkt 4.2:
Okres realizacji zamówienia dla Zadania nr 2 wynosi 12 tygodni od dnia zawarcia umowy (ze względu na brak możliwości
wyboru w pkt. 4.2 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym punkcie wskazano w dniach).
III. płatność z tytułu realizacji umowy została zrealizowana w dniu 8 grudnia 2022 roku (FA VAT Nr FS 22/11/473 na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł)
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
- Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ".
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa/ przebudowa ul. Gdańskiej w Koszalinie"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Dostaw sprzętu medycznego
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.