Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00255475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00329874/01 - Wynik z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i montaż defibrylatorów AED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488656
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.podolanczyk@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488226
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00469543/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
0,00
Po zmianie:
79888,50
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Informacje dodatkowe do pkt 5.5:
łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: do dnia 30 listopada 2022 roku wypłacono 0,00 zł; dnia 29 listopada 2022 roku złożono Fakturę VAT Nr FS 22/11/473 z dnia 25 listopada 2022 roku na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł (termin płatności zgodny z zawartą umową, tj. 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu list obecności, obustronnie podpisanego protokołu i faktury – 13 grudnia 2022 roku)
II. Informacje dodatkowe do pkt 4.2:
Okres realizacji zamówienia dla Zadania nr 2 wynosi 12 tygodni od dnia zawarcia umowy (ze względu na brak możliwości
wyboru w pkt. 4.2 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym punkcie wskazano w dniach).
Po zmianie:
I. Informacje dodatkowe do pkt 5.5:
łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: do dnia 30 listopada 2022 roku wypłacono 0,00 zł; dnia 29 listopada 2022 roku złożono Fakturę VAT Nr FS 22/11/473 z dnia 25 listopada 2022 roku na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł (termin płatności zgodny z zawartą umową, tj. 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu list obecności, obustronnie podpisanego protokołu i faktury – 13 grudnia 2022 roku)
II. Informacje dodatkowe do pkt 4.2:
Okres realizacji zamówienia dla Zadania nr 2 wynosi 12 tygodni od dnia zawarcia umowy (ze względu na brak możliwości
wyboru w pkt. 4.2 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym punkcie wskazano w dniach).
III. płatność z tytułu realizacji umowy została zrealizowana w dniu 8 grudnia 2022 roku (FA VAT Nr FS 22/11/473 na wartość brutto w wysokości 79 888,50 zł)
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 125 odc. Moryń - Bielin - Wierzchlas
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Przebudowa DW 106 odc. Warnice - Barnim
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- "Dostawa nowego nadwozia piaskarko - solarki wyposażonej w instalację zwilżania soli".
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu oraz usługa szkolenia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych, wzmocnienia opieki domowej nad pacjentami"
- Usługa szkolenia z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- Zakup, dostawa licencji dostępowych do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych oraz szkolenia nauczycieli w ramach wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolu - postępowanie nr 2
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.