eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryPrzebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf7bedaa-2394-4102-97b0-cd0748fc427c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7bedaa-2394-4102-97b0-cd0748fc427c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6653672,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
W ramach postępowania przetargowego dla zadania „Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach” współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający podzielił zakres na dwie części:
1) Część 1 – Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach,
2) Część 2 – Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach” w zakresie określonym w PFU i dokumentacji projektowej oraz niniejszej SWZ.
1. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
1.1. CZĘŚĆ 1 – przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach” w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w formule zaprojektuj i wybuduj, wykonanym przez Eurodroga Milan Sternik z siedzibą w Gliwicach.
Realizacja przebudowy ul. Spokojnej w Wyrach polegać będzie na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i opinii oraz wykonaniu ustalonej szerokości nawierzchni jezdni, wykonaniu nowej nawierzchni na zjazdach, placach do zawracania, mijankach, poprawie odwodnienia przez m.in. budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejących sieci infrastruktury technicznej jeśli zajdzie taka konieczność.
Przebudowa przedmiotowej ulicy będzie przebiegać w dwóch etapach realizacyjnych:
1. ETAP I – odcinek ul. Spokojnej od ul. Pszczyńskiej (DW928) długości ok. 621 m o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z sięgaczem stanowiącym dojazd do posesji nr 57-65 o długości ok. 64m o nawierzchni z kostki betonowej,
2. ETAP II – odcinek ulicy Spokojnej bocznej (ślepy) zlokalizowany po stronie północnej o długości ok. 313m o nawierzchni z kostki betonowej.
Ulica Spokojna zlokalizowana jest na obszarze gminy Wyry, w powiecie mikołowskim, w województwie śląskim. Przebieg drogi przedstawiony został na załączniku graficznym do PFU. Istniejący pas drogowy ul. Spokojnej zlokalizowany jest na działach gminnych stanowiących własność Gminy Wyry.
Zakres ww. przedsięwzięcia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i zezwoleń oraz wykonanie robót budowlanych, a także prowadzenie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
a) Część 1 – Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach:
 Program Funkcjonalno-Użytkowy,
 Załącznik A do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
 Projektowane postanowienia umowne.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Kody dodatkowe:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233330-1 Fundamentowanie ulic
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga w wysokości 8.000.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Zamawiający informuję, iż w niniejszym postępowaniu uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp. Dostępność dla osób niepełnosprawnych zawiera Dokumentacja projektowa.
F. Rozwiązania równoważne:
1. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 3853672,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
W ramach postępowania przetargowego dla zadania „Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach” współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający podzielił zakres na dwie części:
1) Część 1 – Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach,
2) Część 2 – Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach” w zakresie określonym w PFU i dokumentacji projektowej oraz niniejszej SWZ.
1. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
1.1. CZĘŚĆ 2 – przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach” w zakresie określonym w Dokumentacji Projektowej opracowanej przez SZOSA-PROJEKT Projektowanie Dróg Michał Szostak z siedzibą w Zabrzu.
Realizacja przebudowy ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach polegać będzie na: przebudowie nawierzchni istniejących dróg, przebudowie zjazdów do posesji, przebudowie wodociągu i budowie kanalizacji deszczowej,
Zestawienie projektowanych parametrów:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego: ok. 881m2,
- nawierzchnia jezdni z kostki betonowej: ok. 476m2,
- budowa kanalizacji deszczowej  315mm o długości ok. 505m, przykanalików 200mm o długości ok. 43m,
- przebudowa wodociągu PE 160mm, PE110mm o długości ok. 374m, przyłączy PE63/40/32mm o długości ok. 17m.
Przedmiotowa inwestycja położona jest w miejscowości Wyry w gminie Wyry w powiecie mikołowskim. Odcinki dróg objęte opracowaniem to boczne odgałęzienia od ulicy Zwycięstwa w Wyrach.
Odcinek nr 1 rozpoczyna się włączeniem do głównego ciągu ulicy Zwycięstwa, biegnie po linii prostej w kierunku południowo-wschodnim i kończy się połączeniem z ulicą Markiela. Odcinek ma długość około 250m. Istniejąca droga nie posiada wydzielonych jezdni ani chodników. Nawierzchnia jest utwardzona żużlem, frezem asfaltowym, tłuczniem. Szerokość jest zmienna od 3,0 do 5,5m.
Odcinek nr 2 to odcinek boczny odcinka nr 1 biegnący w kierunku południowym. Ten odcinek jest bez przejazdu. Obecnie szerokość drogi wynosi około 3,0m. Nie ma wydzielonych jezdni ani chodnika. Nawierzchnia jest utwardzona żużlem, frezem asfaltowym, tłuczniem. Obecnie część działek znajdujących się w pasie drogowym istniejącej drogi to działki prywatne. Właściciele tych działek wyrazili zgodę na przekazanie Gminie Wyry części działek będących pod drogą. W najbliższym czasie Gmina będzie regulować sprawy własnościowe.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
a) Część 2 – Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach:
 Dokumentacja projektowa,
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
 Przedmiar robót,
 Załącznik B do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
 Projektowane postanowienia umowne.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Kody dodatkowe:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233330-1 Fundamentowanie ulic
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga w wysokości 8.000.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Zamawiający informuję, iż w niniejszym postępowaniu uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp. Dostępność dla osób niepełnosprawnych zawiera Dokumentacja projektowa.
F. Rozwiązania równoważne:
1. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 2800000,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4573707,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6186781,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4573707,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWT REKULTIVACE A.S.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 526 310 89 67

7.3.3) Ulica: ul. Rychvaldská 2012

7.3.4) Miejscowość: Petřvald

7.3.5) Kod pocztowy: 735 41

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 Pzp
Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
ML-DESIGN ML Design Piotr Lilla, Remigiusz Machej s.c.
ul. Cieszyńska 226, 44-337 Jastrzębie – Zdrój
Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Opracowanie dokumentacji projektowej.

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega na zasadach określonych
w art. 118 Pzp
Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
Firma Budowlana ANMIR Aneta Sowulewska
Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Roboty przygotowawcze, korytowanie wraz z profilowaniem, budowę kan. deszczowej, odtworzenie i udrożnienie rowów drogowych, budowę kanału technologicznego (W miarę potrzeb), zabezpieczenie /przebudowę czynnych sieci, wykonanie warstw konstrukcyjnych dróg (bez układania nawierzchni z kostki betonowej) regulacja ist. studzienek, zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego, sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4573707,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2581752,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2581752,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2581752,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWT REKULTIVACE A.S.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 526 310 89 67

7.3.3) Ulica: ul. Rychvaldská 2012

7.3.4) Miejscowość: Petřvald

7.3.5) Kod pocztowy: 735 41

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega na zasadach określonych
w art. 118 Pzp
Nazwa (firma) podwykonawcy, o ile jest ona znana:
Firma Budowlana ANMIR Aneta Sowulewska
Nazwa części zamówienia powierzonej podwykonawcy:
Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, budowa i uzbrojenie kan. deszczowej, przebudowa
i uzbrojenie wodociągów, korytowanie wraz z profilowaniem, wykonanie warstw konstrukcyjnych dróg, zjazdów oraz miejsc postojowych (bez układania nawierzchni z kostki brukowej betonowej) wykonanie krawężników oraz obrzeży.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2581752,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.