eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W ULICY GLINIANEJ W LĘBORKU



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W ULICY GLINIANEJ W LĘBORKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.4.2.) Miejscowość: Lębork

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598637753

1.4.8.) Numer faksu: 598622559

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487900

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00470894

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla pieszych i rowerów w ulicy Glinianej w Lęborku. Inwestycja obejmuje wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego od ul. Spółdzielczej do ul. Architektów wraz z oświetleniem (ETAP 1). Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Orientacyjny zakres zamówienia:
• przygotowanie terenu budowy: rozbiórka ogrodzenia ogródków działkowych, wyburzenie istniejących obiektów budowlanych (szop, altan, ogrodzeń), wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektem;
• roboty ziemne;
• rozbiórka krawężników;
• roboty drogowe:
- chodniki i ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej – ok. 696 m2;
- elementy uliczne – krawężniki betonowe, oporniki betonowe, obrzeża betonowe;
- oznakowanie pionowe i poziome w obszarze opracowania, słupki blokujące;
- zagospodarowanie zieleni – ok. 330 m2;
• roboty elektryczne:
- linia kablowa – ok. 235 m;
- słupy oświetleniowe z oprawą – 9 szt.;
- podłączenie do stacji transformatorowej (zasilanie);
- demontaż istniejących opraw – 3 szt.;
• budowa ogrodzenia ogródków działkowych – ok. 200 m, 7 furtek;
• 2 tablice informacyjne dot. dofinansowania z RFRD.
3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę;
45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;
45233162-2 – Roboty w zakresie ścieżek rowerowych;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45233290-8 – Instalowanie znaków drogowych;
45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. opracowaniem pt. Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) ETAP 1, Szpilewicz Architekci, październik 2023 (Załącznik nr 10 do SWZ);
4.2. Przedmiarem Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) – ETAP 1 (Załącznik nr 11 do SWZ);
4.3. projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji ZRID nr 406/2022 – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 12 do SWZ);
4.4. projektem technicznym branży drogowej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 13 do SWZ);
4.5. projektem techniczny branży elektrycznej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 14 do SWZ);
4.6. specyfikacją techniczną branży drogowej (Załącznik nr 15 do SWZ);
4.7. specyfikacją techniczną branży elektrycznej (Załącznik nr 16 do SWZ);
4.8. decyzją nr 406/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (Załącznik nr 17 do SWZ);
4.9. Zapisami SWZ.

5. UWAGI:
5.1. W zakresie opisanym w projekcie etapu 1 należy uwzględnić następujące zmiany dot. OŚWIETLENIA: zamiast pozostawienia i zabezpieczenia w gruncie zapasu kabla do podłączenia kolejnej lampy należy wykonać połączenie miedzy słupami nr 7/5 i 8/5 i wykonać słupy oświetleniowe nr 8/5 i 9/5 (na skrzyżowaniu ulic Glinianej i Architektów) oraz linię kablową pomiędzy tymi słupami, z uwzględnieniem przepustu pod drogą, zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.
5.2. W związku z faktem, iż inwestycja jest współfinansowana z dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 2 dwustronnych tablic informacyjnych, których wygląd musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenie zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506), obejmującymi m.in. następujące wymogi: tablice wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm lub umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią; wymiary tablic: 180 cm x 120 cm. Tablice muszą być wykonane z trwałych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5.3. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców i użytkowników terenów sąsiadujących z terenem inwestycji do niezbędnego minimum.
5.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
8. Przy sporządzaniu oferty przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
14. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od podanych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla pieszych i rowerów w ulicy Glinianej w Lęborku. Inwestycja obejmuje wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego od ul. Spółdzielczej do ul. Architektów wraz z oświetleniem (ETAP 1). Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Orientacyjny zakres zamówienia:
• przygotowanie terenu budowy: rozbiórka ogrodzenia ogródków działkowych, wyburzenie istniejących obiektów budowlanych (szop, altan, ogrodzeń), wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektem;
• roboty ziemne;
• rozbiórka krawężników;
• roboty drogowe:
- chodniki i ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej – ok. 696 m2;
- elementy uliczne – krawężniki betonowe, oporniki betonowe, obrzeża betonowe;
- oznakowanie pionowe i poziome w obszarze opracowania, słupki blokujące;
- zagospodarowanie zieleni – ok. 330 m2;
• roboty elektryczne:
- linia kablowa – ok. 235 m;
- słupy oświetleniowe z oprawą – 9 szt.;
- podłączenie do stacji transformatorowej (zasilanie);
- demontaż istniejących opraw – 3 szt.;
• budowa ogrodzenia ogródków działkowych – ok. 200 m, 7 furtek;
• 2 tablice informacyjne dot. dofinansowania z RFRD.
3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę;
45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;
45233162-2 – Roboty w zakresie ścieżek rowerowych;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45233290-8 – Instalowanie znaków drogowych;
45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. opracowaniem pt. Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) ETAP 1, Szpilewicz Architekci, październik 2023 (Załącznik nr 10 do SWZ);
4.2. Przedmiarem Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) – ETAP 1 (Załącznik nr 11 do SWZ);
4.3. projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji ZRID nr 406/2022 – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 12 do SWZ);
4.4. projektem technicznym branży drogowej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 13 do SWZ);
4.5. projektem techniczny branży elektrycznej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 14 do SWZ);
4.6. specyfikacją techniczną branży drogowej (Załącznik nr 15 do SWZ);
4.7. specyfikacją techniczną branży elektrycznej (Załącznik nr 16 do SWZ);
4.8. decyzją nr 406/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (Załącznik nr 17 do SWZ);
4.9. Zapisami SWZ.

5. UWAGI:
5.1. W zakresie opisanym w projekcie etapu 1 należy uwzględnić następujące zmiany dot. OŚWIETLENIA: zamiast pozostawienia i zabezpieczenia w gruncie zapasu kabla do podłączenia kolejnej lampy należy wykonać połączenie miedzy słupami nr 7/5 i 8/5 i wykonać słupy oświetleniowe nr 8/5 i 9/5 (na skrzyżowaniu ulic Glinianej i Architektów) oraz linię kablową pomiędzy tymi słupami, z uwzględnieniem przepustu pod drogą, zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.
5.2. W związku z faktem, iż inwestycja jest współfinansowana z dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 2 dwustronnych tablic informacyjnych, których wygląd musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenie zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506), obejmującymi m.in. następujące wymogi: tablice wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm lub umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią; wymiary tablic: 180 cm x 120 cm. Tablice muszą być wykonane z trwałych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5.3. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców i użytkowników terenów sąsiadujących z terenem inwestycji do niezbędnego minimum.
5.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5.5. Zamiast zaprojektowanego ogrodzenia z siatki mocowanej do słupków należy wykonać ogrodzenie panelowe na gotowej podmurówce z elementów prefabrykowanych, przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów (wysokość, długość, lokalizacja furtek itd.).
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
8. Przy sporządzaniu oferty przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
14. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od podanych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.