eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › "REMONT ELEWACJI PAWILONU GŁÓWNEGO PRZYSTANI FLISACKIEJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT ELEWACJI PAWILONU GŁÓWNEGO PRZYSTANI FLISACKIEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182625601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pieninypn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT ELEWACJI PAWILONU GŁÓWNEGO PRZYSTANI FLISACKIEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0398f855-506c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007901/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „ Remont elewacji Pawilonu Głownego Przystani Flisackiej W Sromowcach Wyżnych - Kątach "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-2253-5-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 754779,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji pawilonu głównego przystani flisackiej. Remont polega na usunięciu istniejących okładzin kamiennych, drewnianych i tynkowych elewacji, następnie na wykonaniu izolacji cieplnej w postaci twardych płyt PUR i wykończenie ścian okładziną kamienno – drewnianą. Kamień użyty do wykończenia powinien być lokalny i o dużej twardości, natomiast drewno użyte do wykończenia powinno być w wersji termowanej o barwie w masie zbliżonym do palisandru (bez malowania). Ściany fundamentowe należy odkryć do najniższego poziomu posadowienia i zaizolować termicznie i przeciwwilgociowo wraz z wykonaniem ścianki dociskowej. Po wykonaniu izolacji fundamentów należy odtworzyć nawierzchnię wokół budynku.
Zakres prac zawiera dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót, stanowiące załączniki specyfikacji.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:
Etap I – wykonanie robót budowlanych podziemnych związanych z izolacją termiczną i przeciwwilgociową ścian fundamentowych wraz z zasypaniem i zagęszczeniem gruntu, demontaż istniejących okładzin kamiennych, wyrównanie powierzchni pod montaż izolacji oraz montaż częściizolacji wraz z zabezpieczeniem istniejących przewodów elektrycznych i słaboprądowych, izolację należy zabezpieczyć przed działaniem czynników zewnętrznych (Termin wykonania do 09.12.2022 r., wykonanie robót w wysokości min. 25 % wartości brutto przedmiotu zamówienia);
Etap II – wykonanie pozostałych prac związanych z odtworzeniem nawierzchni, wykonanie okładziny kamiennej, okładziny drewnianej i wykonanie koniecznych obróbek (Termin wykonania do 27.04.2023 r.).
Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do akceptacji projekt zabezpieczenia zwiedzania turystycznego. Roboty i transport materiałów nie mogą wstrzymywać istniejącego ruchu zwiedzania turystycznego.
Należy szczególnie podkreślić, iż prace wykonywane będą w obszarze chronionym, cennym kulturowo i przyrodniczo. Należy przewidzieć zabezpieczenie terenu pozwalające na zebranie i usunięcie efektów remontu.
W przypadku ewentualnych zniszczeń niemożliwych do uniknięcia po zakończeniu zadania teren w obrębie prac należy przywrócić do stanu pierwotnego.
Zakres prac zawierają projekt budowlany autorstwa arch. mgr inż. Rafała Grzywaczyka oraz przedmiar robót.
Prace należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN.
Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu.
Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, wymaga się udziału w wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 28.10.2022 r. o godz. 12.00. W tym terminie można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu.
Oferta złożona w postępowaniu przez Wykonawcę, który nie brał udziału w wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 924960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 924960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 924960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarsko Tapeciarski Teofil Chmielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351039391

7.3.4) Miejscowość: Harklowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 924960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.