Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00528652/01 - Wynik z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE
OD 01.01.2024 R. DO 31.12.2024 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY I SPORTU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890323202
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 10a
1.4.2.) Miejscowość: Żarów
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: 74 8580 753
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@centrum.zarow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.zarow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487840
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00480234
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Szczegółowy zakres zmian wskazano w paragrafie 8 umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a. zmiany osobowe - zmiana osoby wykonującej czynności nadzoru bądź zmiana osób wykonujących czynności w ramach realizacji umowy – poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Każdorazowo Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnego wykazu osób, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy;
b. zmiany rozkładu godzin pracy personelu (zadeklarowanych w OPZ) – poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga to zawarcia aneksu do umowy. Przedmiotowa zmiana zostanie zgłoszona w formie pisemnej z wyprzedzeniem minimum 3 dniowym.
c. zmiany lub rezygnacja z podwykonawcy usług lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty oraz wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca oświadczył, iż sam zrealizuje zadanie. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca lub wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, tj. pozwalający spełnić warunki podane w SWZ stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
d. Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, - poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
e. Zmiany po stronie Zamawiającego na skutek obowiązywania ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego – poprzez sporządzenie aneksu do umowy;
f. Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 p.z.p. oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z k.s.h., a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 p.z.p..
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w umowie, w przypadku czasowego zamknięcia Obiektu, w wyniku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego („siła wyższa”), skutkujących czasową przerwą w funkcjonowaniu Obiektu i niemożnością świadczenia usług – na zasadach i w sposób określony w ust. 2.1 - 2.4 umowy. Zamawiający uprawniony będzie do obniżenia wynagrodzenia za okres, w jakim umowa nie była realizowana z powodu okoliczności wskazanych w ust. 2.1, proporcjonalnie do okresu świadczenia usługi przez Wykonawcę w danym okresie rozliczeniowym. Przedmiotowa zmiana umowy nie wymaga zawarcia aneksu. Wykonawca obliczy należne mu wynagrodzenie zgodnie z ust. 2.3. W pozostałym zakresie obowiązują przepisy rozliczania się Stron określone w § 7 umowy. 2.3 Wynagrodzenie Wykonawcy obliczone będzie wówczas jako iloczyn średniej stawki brutto za dzień świadczenia usługi przez Wykonawcę i ilości dni, w których usługa była świadczona.
Po zmianie:
Szczegółowy zakres zmian wskazano w paragrafie 8 umowy. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy podlegać będzie waloryzacji zgodnie z art. 439 ustawy p.z.p. na zasadach określonych w paragrafie 8 ust. 3 i n. umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a. zmiany osobowe - zmiana osoby wykonującej czynności nadzoru bądź zmiana osób wykonujących czynności w ramach realizacji umowy ;
b. zmiany rozkładu godzin pracy personelu (zadeklarowanych w OPZ) –
c. zmiany lub rezygnacja z podwykonawcy usług lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty oraz wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca oświadczył, iż sam zrealizuje zadanie;
d. Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
e. Zmiany po stronie Zamawiającego na skutek obowiązywania ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego ;
f. Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 p.z.p. oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z k.s.h., a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 p.z.p..
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w umowie, w przypadku czasowego zamknięcia Obiektu, w wyniku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego („siła wyższa”), skutkujących czasową przerwą w funkcjonowaniu Obiektu i niemożnością świadczenia usług – na zasadach i w sposób określony w ust. 2.1 - 2.4 umowy. Zamawiający uprawniony będzie do obniżenia wynagrodzenia za okres, w jakim umowa nie była realizowana z powodu okoliczności wskazanych w ust. 2.1, proporcjonalnie do okresu świadczenia usługi przez Wykonawcę w danym okresie rozliczeniowym. Przedmiotowa zmiana umowy nie wymaga zawarcia aneksu. Wykonawca obliczy należne mu wynagrodzenie zgodnie z ust. 2.3. W pozostałym zakresie obowiązują przepisy rozliczania się Stron określone w § 7 umowy. 2.3 Wynagrodzenie Wykonawcy obliczone będzie wówczas jako iloczyn średniej stawki brutto za dzień świadczenia usługi przez Wykonawcę i ilości dni, w których usługa była świadczona.
3. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy podlegać będzie waloryzacji zgodnie z art. 439 ustawy p.z.p. na zasadach określonych w umowie w paragrafie 8 ust. 3.1. - 3.11. Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o publikowany przez Główny Urząd Statystyczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (dalej: „Wskaźnik”), określany w stosunku do poprzedniego miesiąca .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-15 08:30
Po zmianie:
2023-11-16 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-15 10:00
Po zmianie:
2023-11-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-14
Po zmianie:
2023-12-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.