eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ef1528-538e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413820/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 430000/271/12/2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156601,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy, o mocy: min. 40 kWp , max. 50 kWp. Instalację należy zaprojektować przy uwzględnieniu następujących norm:
a) PN-EN 50618:2015-03 P Kable i przewody elektryczne do systemów fotowoltaicznych,
b) PN-EN IEC 61730-1:2018-06 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV). Część 1: Wymagania dotyczące konstrukcji,
lub równoważnych.
2) Uzgodnienie ww. dokumentacji projektowej z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (w załączeniu pismo DWKZ z dnia 17.07.2023 r. dopuszczające możliwość umieszczenia urządzeń instalacji paneli fotowoltaicznych w obrębie dachu przedmiotowego budynku). W przypadku sprzeciwu DWKZ do montażu instalacji fotowoltaicznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji umowy, bez poniesienia jakichkolwiek kosztów.
3) Uzgodnienie ww. dokumentacji projektowej z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.
4) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnie z ww. dokumentacją.
5) Przebudowę w razie konieczności istniejącej ochrony odgromowej budynku.
6) Zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania.
7) Zgłoszenie do właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego faktu zainstalowania instalacji fotowoltaicznej w obiekcie.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153688,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254664,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153688,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMER INVESTMENTS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971896434

7.3.3) Ulica: Ludomy 35

7.3.4) Miejscowość: Ludomy

7.3.5) Kod pocztowy: 64-603

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153688,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.