Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00417640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
 - 2025/BZP 00422490/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            SR.272.d.29.2025.PW Zakup i dostawaFabrycznie nowegoSamochodu TypuBUS dost.do przewozu OsóbNiepełnosprawnych, w tymNaWózkachInwalidzkich, Przeznaczonego DlaPotrzebWychowanków SOSWim.I.SendlerowejwNDG.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11686851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.29.2025.PW Zakup i dostawaFabrycznie nowegoSamochodu TypuBUS dost.do przewozu OsóbNiepełnosprawnych, w tymNaWózkachInwalidzkich, Przeznaczonego DlaPotrzebWychowanków SOSWim.I.SendlerowejwNDG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f562bef-6ea9-42cc-b7d4-319c20fd179e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055218/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 SR.272.d.29.2025.PW ZakupIDostawaFabrycznieNowegoSamochoduTypuBUSdostosowanegoDoPrzewozuOsóbNiepełnosprawnych, WTymNaWózkachInwalidzkich,PrzeznaczonegoDlaPotrzebWychowanków SOSW I.Sendlerowej w NDG.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.29.2025.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Opis przedmiotu zamówienia
1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla potrzeb wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim.
2.	Podstawowe parametry techniczne:
1)	Nadwozie:
a)	kierownica po lewej stronie,
b)	przystosowane do przewozu 9 osób wymiennie z dwoma wózkami inwalidzkimi montowanymi w II i III rzędzie,
c)	długość całkowita pojazdu nie mniejsza niż 5300 cm (wersja long),
d)	typ BUS,
e)	dwuosiowe, 
f)	dopuszczalna masa całkowita 3500 kg.
2)	Silnik: 
a)	spalinowy,
b)	rodzaj paliwa: diesel,
c)	pojemność skokowa minimum 1997 cm3,
d)	moc minimum 110 (150) kW (KM),
e)	norma emisji spalin co najmniej EURO 6 lub wyższa.
3)	Układ napędowy:
a)	napęd na przednią oś, 
b)	skrzynia biegów: manualna, min. 5 biegów do przodu.
4)	Lakier:
a)	Szary, odcienie szarości.
5)	Wyposażenie (wymagane minimum):
a)	co najmniej dwa komplety kluczyków umożliwiających dostęp oraz uruchamianie  pojazdu, 
b)	fabryczny centralny zamek zdalnie sterowany, 
c)	wyposażony w system ABS (dodatkowo minimum 2 systemy zwiększające bezpieczeństwo typu: ESP,ASR, BAS),
d)	układ wspomagania kierownicy, 
e)	regulacja wysokości i głębokości kolumny kierownicy, 
f)	fotel kierowcy z możliwością regulacji w co najmniej dwóch kierunkach, 
g)	system poduszek powietrznych kierowcy i pasażerów,
h)	pasy bezpieczeństwa, 
i)	zabudowa do przewozu 2 wózków inwalidzkich,
j)	fotele demontowane zamiennie z dwoma wózkami inwalidzkimi,
k)	atestowane pasy mocujące 2 wózki inwalidzkie,
l)	najazdy do wózka inwalidzkiego,
m)	oznakowanie pojazdu znakami „osoby niepełnosprawnej”,
n)	klimatyzacja, min. manualna z przodu i z tyłu + nagrzewnica,
o)	zbiornik paliwa o pojemności min 80 l,
p)	elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi,
q)	przyciemniane szyby tylne i boczne,
r)	wycieraczki, 
s)	gniazdo elektryczne 12V, 
t)	immobilizer,    
u)	czujniki parkowania min. Tył,
v)	opony zimowe i letnie, min. rozm 215/65R16,
w)	koło zapasowe pełnowymiarowe,
x)	minimum stalowe obręcze kół ”16,
y)	tapicerka: materiałowa/ tekstylna w ciemnym kolorze (czarny, grafit, szary),
z)	światła automatyczne oraz do jazdy dziennej LED,
aa)	światła przeciwmgłowe,
bb)	oświetlenie kabiny.
3.	Wymagania ogólne:
1)	Norma emisji spalin, świadectwo homologacji: Pojazd  musi posiadać normę spalin minimum EURO 6 lub wyższą nieprzekraczającą dopuszczalnej wartości emisji CO2 195 g/km, a także na dzień dostawy musi spełniać warunki techniczne obowiązujące w Polsce, potwierdzone świadectwem homologacji typu WE, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) umożliwiającym rejestrację pojazdów. Kopia świadectwa homologacji typu pojazdu WE dostarczona będzie na 2 dni robocze przed protokolarnym przekazaniem przedmiotu umowy. 
2)	Rok produkcji: Pojazd musi być fabrycznie nowy, niebędący prototypem, o roku produkcji minimalnie 2025 r. 
3)	Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany pojazd  na okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru, potwierdzonego protokołem.
4)	Serwis: Wykonawca zapewni autoryzowany serwis (gwarancyjny) w odległości nie większej niż 200 km (liczone po drogach publicznych) od siedziby Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji usterki dotyczącej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia na wskazany w umowie adres email podjąć działania naprawcze.
Serwis: Zamawiający w okresie gwarancji i rękojmi zgłaszać będzie Wykonawcy ujawnione wady lub usterki pisemnie lub w formie elektronicznej. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi 2 dni robocze od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Stwierdzenie wad oraz naprawa lub wymiana wadliwego przedmiotu umowy będą dokonywane protokolarnie. Termin naprawy lub wymiany nie może przekroczyć 7 dni roboczych od daty dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw – na wniosek Wykonawcy – możliwe jest wydłużenie terminu usunięcia wad, nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych, przy czym na czas naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zamienny o podobnych parametrach. Do korespondencji między Stronami, w związku z realizacją uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji, wykorzystywane będą adresy elektroniczne określone w umowie.
5)	W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy w terminie wskazanym w ust. 4, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, udostępni Zamawiającemu na czas naprawy lub wymiany pojazd zastępczy lub pokryje koszty wynajmu przez Zamawiającego takiego pojazdu. W każdym przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, pojazd musi posiadać parametry nie gorsze od parametrów przedmiotu zamówienia.
6)	Naprawianie zgłoszonych wad lub usterek odbywać się będzie w serwisie Wykonawcy, oddalonym maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku niemożliwości dojazdu pojazdem do serwisu Wykonawcy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty transportu pojazdu do siedziby serwisu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przetransportować dany pojazd przy użyciu specjalistycznej lawety.
4.	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do  SWZ normy krajowe, europejskie lub międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis  czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wskazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w cz. IV. SWZ Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w cz. IV SWZ. 
5.	Opis części zamówienia. 
1)	Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15), ustawy Pzp. 
Uzasadnienie: Zamówienie obejmuje zakup i dostawę samochodu osobowego typu BUS, a tym samym zamówienie jest jednolite i nie jest możliwy podział zamówienia na części ze względów technicznych.
6.	Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla potrzeb wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, wybranego do dofinansowania z Programu wyrównywania różnic między regionami III – w ramach obszaru D: „Auto-odkrywcy i auto-zdobywcy” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782804398
7.3.3) Ulica: Kazimierzowo 7A
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-19SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
 - Zakup pojazdów samochodowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
 - Zakup i dostawa busa osobowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
 - Dostawa dwóch samochodów osobowych do celów służbowych
 - Dostawa samochodu osobowego dla Ośrodka Adopcyjnego we Wrocławiu
 - Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu - busa
 
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





