eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceDostawa sprzętu i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach oraz jednostek podległych UM



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach oraz jednostek podległych UM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach oraz jednostek podległych UM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd0c7de-7906-4424-99ab-06c8289cf795

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059261/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach oraz jednostek podległych UM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dd0c7de-7906-4424-99ab-06c8289cf795

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@krzepice.pl (nie dotyczy
składania ofert), w szczególności zadawanie pytań, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji,
wezwań i zawiadomień.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym sprawy, tj. ITR.271.016.2025.
Więcej informacji w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. poz. 2452), dalej: „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych”.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), dalej: „rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Ze względu na brak wystarczającej ilości znaków, uzupełnienie informacji dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot.
korespondencji elektronicznej znajduje się w Rozdziale VI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Rozdziale XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITR.271.016.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wdrożenie i konfiguracja urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach oraz jednostek podległych w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) Systemy bezpieczeństwa dla jednostek podległych Urzędu Miejskiego w Krzepicach wraz z wdrożeniem:
a) 2 szt. Urządzenie typu UTM wraz z licencjami
b) Rozwój środowiska backup:
- biblioteka taśmowa – 1 szt.
- Serwer NAS – Typ I
- Serwer NAS – Typ II
- oprogramowanie backup
c) Urządzeni zasilania awaryjnego UPS:
- UPS serwerowy RACK – 1 szt.
- UPS stanowiskowy – 17 szt.
d) Rozwój oprogramowania antywirusowego
e) 2 szt. Switche zarządzalne
f) Oprogramowanie do zarządzania zasobami IT wraz z DLP
2) Systemy bezpieczeństwa dla Urzędu Miejskiego w Krzepicach wraz z wdrożeniem:
a) Oprogramowanie typu DLP
b) Urządzenie typu UTM (upgrade licencji)
c) Rozwój zasilania awaryjnego UPS:
- UPS do serwerowni – 1 szt.
- UPS stanowiskowy – 40 szt.
d) 1 szt. Switch zarządzalny
e) Oprogramowanie typu NAC
f) Modernizacja systemu backup:
- biblioteka taśmowa – 1 szt.
g) Rozwój oprogramowania antywirusowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 7 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: „SOPZ”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 6 do SWZ), o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w ppkt 2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, które zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2A do SWZ), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w zestawieniu poniżej:

2 szt. Urządzenie typu UTM wraz z licencjami – jednostki podległe UM
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

Biblioteka taśmowa – 1 szt.
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

UPS serwerowy RACK – 1 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce

UPS stanowiskowy – 17 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce

2 szt. Switche zarządzalne
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

Oprogramowanie typu DLP
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie.

Rozwój zasilania awaryjnego UPS
UPS do serwerowni – 1 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce.

UPS stanowiskowy – 40 szt. -
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce.

1 szt. Switch zarządzalny
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

Oprogramowanie typu NAC
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie.

Biblioteka Taśmowa
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

Wdrożenie i konfiguracja
Wymagany do okazania osobowy certyfikat inżynierski specjalisty ze strony Wykonawcy potwierdzający kompetencje do przeprowadzenia wdrożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2 szt. Urządzenie typu UTM wraz z licencjami – jednostki podległe UM
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

Biblioteka taśmowa – 1 szt.
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

UPS serwerowy RACK – 1 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce

UPS stanowiskowy – 17 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce

2 szt. Switche zarządzalne
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

Oprogramowanie typu DLP
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie.

Rozwój zasilania awaryjnego UPS
UPS do serwerowni – 1 szt.
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce.

UPS stanowiskowy – 40 szt. -
Potwierdzenie producenta w zakresie:
a) Posiadania ISO 9001:2015
b) Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
c) autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce.

1 szt. Switch zarządzalny
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

Oprogramowanie typu NAC
a) oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia
b) osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie.

Biblioteka Taśmowa
Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

Wdrożenie i konfiguracja
Wymagany do okazania osobowy certyfikat inżynierski specjalisty ze strony Wykonawcy potwierdzający kompetencje do przeprowadzenia wdrożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2A do SWZ).
3) Przedmiotowe środki dowodowe określone w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2A do SWZ).W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże wymaganych danych Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP, z zastrzeżeniem art. 223 PZP.
4) Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (konsorcjum, spółka cywilna) – zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki
cywilnej nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art.
108 ust. 1 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) należy złożyć:
1) Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dotyczące
odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ (jeżeli
dotyczy).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum)
wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w załączniku Nr 1 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski" widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podmioty zagraniczne
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami
nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 PZP, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia zawarte w pkt 7 stosuje się odpowiednio.

Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Wykonawca,
żaden ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), żaden podmiot, na którego
zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.