Og³oszenie z dnia 2025-10-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNÊTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KO£OBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3544620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mswia.kolobrzeg.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-824f3ab0-4c80-4879-a470-e39f7f3e1717
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00487619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019572/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej na rok 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski ( w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enia na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings (zwanej dalej „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj: sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze
wersje;zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna
wersja 10 0.; w³±czona obs³uga JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Wykonawca
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia:akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy; zapozna³ i stosuje
siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje z
korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”: zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w
rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa siê tylko
na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za
po¶rednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób ni¿ za
pomoc± Platformy na przyk³ad listownie, mailem nie bêdzie brana pod uwagê; Sugerujemy z³o¿enie
oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca
siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadziæ jakichkolwiek
zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Ze wzglêdu na ograniczon±
ilo¶æ znaków szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umo¿liwienia
korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem a w przypadku zamówieñ
wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób
fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Ko³obrzegu.
3) Inspektor Ochrony Danych dostêpny jest pod adresem email: iod@mswia.kolobrzeg.pl, tel. 94 3544620, wew. 1030.
4) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia.
5) Odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy).
6) Ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
− przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata;
− przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr
1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;
− do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji.
7) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy.
8) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
9) Osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której
dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie
¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO.
Z uwagi na ogranicznon± ilo¶æ znaków szczegó³owe zapisy dotycz±ce RODO znajduj± siê w Rozdziale I pkt 16 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.4.2025.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzeda¿) energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu, ul. Portowa 22, w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. Dostawy realizowane bêd± dla punktów poboru zakwalifikowanych do grupy taryfowej C23, przy jednej stawce (ca³odobowej) bez ró¿nicowania strefowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wy³±cznie energiê czynn±; us³uga dystrybucyjna nie jest przedmiotem niniejszego postêpowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyj±³ 100% ceny jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kryterium cena zostanie wyliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
najni¿sza oferowana cena*
Cena = -------------------------------------------- x 100
cena badanej oferty
* spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp przedmiot zamówienia jest o ustalonych wy-maganiach jako¶ciowych odnosz±cych siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówie-nia spe³niaj±cych zarówno standardy wynikaj±ce z przyjêtych dla tego zamówienia norm okre-¶lonych przepisami prawa, jak i wymagañ przyjêtych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim co stanowi upowa¿nienie do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczaj±cej 60%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wykonawca posiada aktualn± koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadaæ bêdzie wymagane powy¿ej uprawienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawê do której realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy w niniejszym
postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wykonawca posiada aktualn± koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadaæ bêdzie wymagane powy¿ej uprawienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawê do której realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w niniejszympostêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, wype³niony i odpowiednio podpisany wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) formularz cenowy, wype³niony i odpowiednio podpisany, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1.1 do SWZ;
za³±czniki nr 1 i 1.1 nie podlegaj± procedurze uzupe³nienia i z tego wzglêdu niez³o¿enie danych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców,
6) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy; b) pe³nomocnictwo, o którym mowa w lit. a) nale¿y do³±czyæ do oferty; c) wszelk±
korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika; d) wspólnicy spó³ki
cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich
zastosowanie zasady okre¶lone w lit a) – d). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o
udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku oferty wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty nale¿y
wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia; 2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê
musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci
pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ
zakres umocowania; 3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp sk³ada ka¿dy
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia z postêpowania. Ww. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia sk³adane jest wraz z ofert±. W przypadku z³o¿enia dokumentu na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu jt. posiadania wymaganych przepisami prawa uprawieñ o prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wykonawca posiada aktualn± koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadaæ bêdzie wymagane powy¿ej uprawienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawê do której realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ǽ istotnych zmian postanowieñ́ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:1) zmiana jednostkowej stawki lub ceny z 1kWh wy³±cznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT i/lub
b) zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz:
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne;
e) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych wy³±cznie o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek;
f) wej¶cia w ¿ycie przepisów powszechnie obowi±zuj±cych wprowadzaj±cych cenê/stawkê maksymaln± lub minimaln± b±d¼ obowi±zek obni¿enia ceny – cena jednostkowa ulega automatycznemu dostosowaniu do poziomu wynikaj±cego z tych przepisów (nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena/stawka maksymalna ani sprzeczna ze stawk± minimaln±), bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu. Obni¿ona cena obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie tych przepisów, z rozliczeniem wyrównawczym za okresy rozliczeniowe, których dotycz±;
2) przed³u¿enie terminu realizacji Umowy – maksymalnie o 3 (s³ownie: trzy) miesi±ce, nie d³u¿ej jednak ni¿ do dnia 31 marca 2027 r., je¿eli do dnia 31 grudnia 2026 r. nie zostanie wykorzystana minimalna lub maksymalna warto¶æ Wynagrodzenia, o której mowa w § 7 ust. 1 Umowy, w celu: zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw energii elektrycznej lub umo¿liwienia rozliczenia dostaw do poziomu odpowiednio: warto¶ci minimalnej (gwarantowanej) albo do wyczerpania warto¶ci maksymalnej.
W okresie przed³u¿enia Umowy rozliczenia nastêpuj± na dotychczasowych zasadach, wed³ug wskazañ uk³adów pomiarowo-rozliczeniowych, do wysoko¶ci niewykorzystanej czê¶ci warto¶ci minimalnej (gwarantowanej) albo do warto¶ci maksymalnej Umowy. Przed³u¿enie nie zmienia ogólnego charakteru Umowy i nie skutkuje zwiêkszeniem jej warto¶ci maksymalnej.
Zmiany, o których mowa w pkt 1) lit. a) i b) obowi±zywaæ bêd± od dnia wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów i dla swej wa¿no¶ci nie wymagaj± zmiany Umowy.
Zmiany, o których mowa w pkt 1) lit. c), d) i e) obowi±zywaæ bêd± od dnia zawarcia przez Strony stosownego aneksu. Warunkiem przyst±pienia przez Zamawiaj±cego do sporz±dzenia aneksu jest udokumentowanie przez Wykonawcê wp³ywu przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty wskazuj±ce na wzrost wynagrodzeñ (w wyniku przedmiotowych zmian) osób bior±cych bezpo¶redni udzia³ w realizacji zamówienia oraz wykazaæ wp³yw wzrostu kosztów wynagrodzeñ na wzrost kosztów realizacji Umowy.
3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, je¿eli zmiana ta wynika z okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, w szczególno¶ci z terminów wynikaj±cych z IRiESD i procedury zmiany sprzedawcy okre¶lonej przez OSD,
4) Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy okre¶lonego w §7 ust. 1 Umowy wynikaj±c± ze zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej za 1kWh, je¿eli nast±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z którymi konieczne bêdzie dostosowanie Umowy do aktualnego stanu prawnego oraz w przypadku je¿eli zajd± okoliczno¶ci okre¶lone w pkt 1) – 2) niniejszego paragrafu.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków szczegó³owe zmiany umowy zosta³y okre¶lone w paragrafie 12 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy zamiast
dokumentów, o których mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 7, pkt 1, ppkt 3) SWZ, sk³ada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce,
¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³o-szono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewi-dzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce za-mieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mo-wa w ust. 1 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w
czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do je-go reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przy-siêg±, lub, je¿eli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³
dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiad-czeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ do-tyczyæ. Przepis pkt 2 stosuje siê
odpowiednio.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastoso-waniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wy-mieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie de-cyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Wymiana 56 sztuk stolarki okiennej PVC w budynku zarz±du z pe³n± obróbk± wewnêtrzn± i utylizacj± zdemontowanej starej stolarki okiennej
- Dostawa miêsa wieprzowego i wêdlin wieprzowych do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3336Z Go¶cino - Go¶cino Dwór"
- SPRZEDA¯ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KO£OBRZEGU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KO£OBRZEGU
- Sprzeda¿ energii elektrycznej do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu, posiadaj±cych zainstalowane panele fotowoltaiczne
- Dostawa i monta¿ zestawu hydroforowego oraz armatury w ujêciu solankowym Warcis³aw w Ko³obrzegu
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej dla O¶rodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo na rok 2026
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów i urz±dzeñ bêd±cych we w³adaniu Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu na rok 2026
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i Miasta Ulanów "
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tê¿ni" im. dr Józefa Krzymiñskiego w Inowroc³awiu s.p.z.o.z.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ugi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów bêd±cych w sta³ym zarz±dzie Gminnego Zak³adu Us³ug Komunalnych w Bojanowie
- "Dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Obs³ugi Zwiedzaj±cych oraz parkingu na terenie p³w. Westerplatte w oddziale Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





