Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
- 2025/BZP 00400582/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla Krakowskiego Centrum Seniora os. Szkolne 20 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE CENTRUM SENIORA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350952347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OSIEDLE SZKOLNE 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kcs.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=304
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-752d1e8e-218e-4135-9ea6-275bd5d878a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli dla Krakowskiego Centrum Seniora os. Szkolne 20 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-752d1e8e-218e-4135-9ea6-275bd5d878a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037623/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa mebli dla Krakowskiego Centrum Seniora w związku z realizacją projektu finansowanego ze środków UE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „W sile wieku 3 - Rozwój usług wsparcia dla osób niesamodzielnych ze względu na stan zdrowia lub wiek” Nr FEMP.06.33-IP.01-1568/24, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181562,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dostawa mebli gotowych i wyposażenia: stołów, foteli, krzeseł, stolików, dla dziennych domów pomocy uruchamianych w ramach Krakowskiego Centrum Seniora, os. Szkolne 20 w Krakowie w związku z realizacją projektu pn.: „W sile wieku 3 - Rozwój usług wsparcia dla osób niesamodzielnych ze względu na stan zdrowia lub wiek”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20274.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 115039 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dostawa mebli metalowych dla dziennych domów pomocy uruchamianych w ramach Krakowskiego Centrum Seniora, os. Szkolne 20 w Krakowie w związku z realizacją projektu pn.: „W sile wieku 3 - Rozwój usług wsparcia dla osób niesamodzielnych ze względu na stan zdrowia lub wiek”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 24617 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest dostawa foteli do masażu dla dziennych domów pomocy uruchamianych w ramach Krakowskiego Centrum Seniora, os. Szkolne 20 w Krakowie w związku z realizacją projektu pn.: „W sile wieku 3 - Rozwój usług wsparcia dla osób niesamodzielnych ze względu na stan zdrowia lub wiek”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 9426 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195993 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195993 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195993 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195993 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48374 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48374 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48374 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48374 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13306,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa nawozów sztucznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z dostosowaniem istniejących funkcjonalności do wymogów i potrzeb instytucji i użytkowników"
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-727/25
- KR-01/31/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa 13 zestawów komputerowych dla pracowników WFOŚiGW w Krakowie
- Usługa organizacji 3 jednodniowych konferencji w ramach projektu "Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Gminnego Żłobka w Korytnicy w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





