eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinREMONT POMIESZCZEŃ SAL OBSERWACYJNYCH W KOPSN (ii)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ SAL OBSERWACYJNYCH W KOPSN (ii)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK PSYCHIATRII SĄDOWEJ DLA NIELETNICH W GARWOLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712573029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25/682-22-55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@kopsn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopsn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ SAL OBSERWACYJNYCH W KOPSN (ii)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e7307b-c163-4cb7-8bac-f03bbb88213f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132830/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja sal obserwacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KOPSN/P4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148610,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sal obserwacyjnych w w KOPSN w Garwolinie zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót
Remont sal obejmuje:
1) Parter sala 22:
1. Demontaż parapetów zewnętrznych (2 szt.),
2. Demontaż okien (2 szt),
3. Demontaż parapetów wewnętrznych (2 szt.),
4. Demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnic (1 szt)
5. Czyszczenie ścian ze starej farby,
6. Montaż okien ok. 20 cm od lica ściany wewnętrznej
7. Uzupełnienie ubytków (ok. 10 % powierzchni),
8. Czyszczenie sufitu ze starej farby,
9. Wykonanie gładzi na ścianach (glify okienne, ściany pow.240 cm) i suficie,
10. Wykonanie klinów z wełny mineralnej pod montaż parapetu,
11. Wykonanie parapetu z konglomeratu,
12. Dostawa i montaż osłony grzejnika daszek skośny,
13. Montaż drzwi stalowych wewnętrznych,
14. Malowanie sufitów i ścian powyżej wys. 240cm od podłogi
15. Wykonanie okładzin ściennych z materaca gr.5 cm,
16. Wykonanie okładziny na drzwiach z materaca gr. 5 cm,
17. Dostawa i montaż listwy maskującej do instalacji elektrycznych (do montażu kamery)
Roboty zewnętrzne
18. Wykonanie ocieplenia glifu okiennego,
19. Wykonanie obróbek blacharskich.
2) Piętro sala nr 142:
1.Demontaż parapetów zewnętrznych (1 szt.),
2. Demontaż okien (1 szt),
3. Demontaż parapetów wewnętrznych (1 szt.),
4. Demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnic (1 szt).
5. Czyszczenie ścian ze starej farby,
6. Montaż okien ok. 20 cm od lica ściany wewnętrznej
7. Uzupełnienie ubytków (ok. 10 % powierzchni),
8. Czyszczenie sufitu ze starej farby,
9. Wykonanie gładzi na ścianach (glify i pow. 240 cm) i suficie,
10. Wykonanie klinów z wełny mineralnej pod montaż parapetu,
11. Wykonanie parapetu z konglomeratu,
12. Dostawa i montaż osłony grzejnika daszek skośny,
13. Montaż drzwi stalowych wewnętrznych,
14. Malowanie sufitów i ścian powyżej wys. 240cm od podłogi
15. Wykonanie okładzin ściennych z materaca gr.5 cm,
16. Wykonanie okładziny na drzwiach z materaca gr. 5 cm,
17. Dostawa i montaż listwy maskującej do instalacji elektrycznych (do montażu kamery)
Roboty zewnętrzne
19. Wykonanie ocieplenia glifu okiennego,
20. Wykonanie obróbek blacharskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227113,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL-TECH SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222385507

7.3.3) Ulica: J. MIRECKIEGO 43

7.3.4) Miejscowość: SIEDLCE

7.3.5) Kod pocztowy: 08-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.