eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efb60442-aba3-4103-8e40-7b63278a9c9f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb60442-aba3-4103-8e40-7b63278a9c9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont instalacji elektrycznej w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elektryczne polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń: parteru, I i II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu.
Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem:
1) demontaż istniejących instalacji oświetlenia w pom. parteru, I i II piętra;
2) przebudowa istniejących. tablic piętrowych RG, RP11N, T4N, T6N;
3) zabudowa proj. tablic piętrowych: T2N, T3N, T5N, T11N;
4) przebudowa tablicy GRS;
5) przebudowa Rozdzielni Głównej;
6) zasilanie instalacji;
7) instalacja oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach: parteru, I i II piętra podtynkowo;
8) instalacje gniazd w pomieszczeniach: parteru, I i II piętra w istniejących punktach PEL;
9) zasilanie inst. i proj. tablic (GRS, T4N, T6N, RP11N, T2N, T3N T5N, T11N);
10) roboty budowlane odtworzeniowe ścian i sufitów do stanu pierwotnego (przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie: położenie gładzi, szlifowanie, gruntowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie zamówienia zamierzaliśmy przeznaczyć kwotę w wysokości 250 000,00 zł
brutto. Jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu w postępowaniu tj. oferta Wykonawcy
Usługi Elektryczne Andrzej Klepacki, ul. ks. Piotra Ściegiennego 4, 48-303 Nysa (kwota oferty:
269 500,00 zł brutto) przewyższa budżet Zamawiającego o 19 500,00 zł brutto. Zamawiający
nie ma możliwości finansowych na zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.