Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00434845/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maciejowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maciejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://maciejowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu – etap II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b89cc7e-fe4e-44e7-be87-bc81e9ec520b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031479/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pogorzelcu – etap II.
1. Zakres robót:
L.P. Wyszczególnienie robót Zakres rzeczowy
Jedn. miary Ilość jedn.
1 2 3 4
1. Demontaż szachtu studziennego betonowego z obsypką - studnia nr 1, demontaż głowicy studziennej z osprzętem, przedłużenie rury osłonowej i nadfiltrowej, zalanie betonowej płyty fundamentowej zestaw 1
2. Odłączenie i ponowne podłączenie energetyczne studni, demontaż szafki przyłączeniowej, zabezpieczenie i przyłączenie do nowej rozdzielni z automatyką powiadamiania i sygnalizacji Kpl. 1
3. Rury wznośne tłoczne, kształtki ze stali nierdzewnej, obejmy poza zestawami technologicznymi, rurki depresyjne rury PE z niezbędnymi kształtkami oraz oprzyrządowanie głowic studni głębinowych - przyłącza Kpl. 1
4. Zestaw pompowy zatapialny z montażem w otworze studziennym Kpl. 1
5. Dostawa i montaż obudów studni głębinowych z głowicą, automatycznym pomiarem lustra wody i zabezpieczeniem przed sucho biegiem i niepożądanym otwarciem Kpl. 1
6. Badania, pompowania i rozruch technologiczny studni oraz gwarancja Kpl. 1
7. Załadunek, transport, rozładunek, montaż prefabrykowanych urządzeń, nadzór, dokumentacja DTR, rysunki powykonawcze, obliczenia, dobory urządzeń Kpl. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
i przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Studni Głębinowych Kazimierz Stachyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141015668
7.3.3) Ulica: Weteranów 3
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD STUDNI GŁĘBINOWYCH KAZIMIERZ STACHYRA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD STUDNI GŁĘBINOWYCH KAZIMIERZ STACHYRA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





