eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lanckorona › Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym, którego Organizatorem jest Gmina Lanckorona od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym, którego Organizatorem jest Gmina Lanckorona
od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LANCKORONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lanckorona

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-143

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 876 35 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodowisko@lanckorona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym, którego Organizatorem jest Gmina Lanckorona
od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd2d275-77a2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009019/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym, którego Organizatorem jest Gmina Lanckorona od 1 stycznia do 31 grudnia 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji) odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, - pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
ePUAPu, - pod adresem: Urząd Gminy Lanckorona /1yc82g7egu/SkrytkaESP;
poczty elektronicznej – pod adresem: sekretariat@lanckorona.pl, z zastrzeżeniem pkt 3.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: IR.271.4.2022
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. OFERTY wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale X pkt 4 składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy – Urząd Gminy Lanckorona, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu.
4. Wykonawca sporządza ofertę, którą podpisuje podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym, załączniki do oferty również należy podpisać przez właściwe osoby podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym. Podpisaną ofertę z podpisanymi załącznikami należy spakować i zaszyfrować wchodząc na https://miniportal.uzp.gov.pl/, a następnie złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP do Zamawiającego.
5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
8. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Osoba uprawniona do komunikowania się za pośrednictwem z wykonawcami:
Ewelina Targosz e-mail: srodowisko@lanckorona.pl
godziny pracy: poniedziałek-wtorek od 7:30- 15:30, środa – od 7:30- 17:00, piątek od 7:30- 14:00.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lanckorona, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, w imieniu której działa Wójt.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lanckorona.pl , nr tel. 33 876 35 95;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt obowiązującego u administratora,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym, którego organizatorem jest Gmina Lanckorona od 01 stycznia do 31 grudnia 2023 r.” w zakresie linii komunikacyjnych:
Linia nr 1 Lanckorona – Jastrzębia – Izdebnik – Lanckorona
Częstotliwość połączeń (na dobę): 8 razy pętla.
Linia nr 2 Palcza – Skawinki – Lanckorona, Lanckorona – Skawinki – Palcza
Częstotliwość połączeń (na dobę): 8 razy „tam i z „powrotem”.

3. Organizatorem usługi jest Gmina Lanckorona (Zamawiający), wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi przewozowe zgodnie z wyznaczonymi liniami komunikacyjnymi i rozkładem jazdy, przy zachowaniu przepisów Ustawy prawo o ruchu drogowym , Ustawy prawo przewozowe, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a także innych przepisów prawa dotyczących operatorów i przewoźników.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, do których zalicza zapewnienie kierowców autobusów, dyspozytorów, osób zarządzających transportem oraz samych autobusów.
6. Realizacja zadań przewozowych objętych przedmiotem postępowania sprowadza się do obsługi linii komunikacyjnej na terenie gminy Lanckorona oraz Budzów.
7. Długość dla linii nr 1 podana jest dla wariantów trasy w relacji pętla. Ilość kursów podana jest sumarycznie w relacji pętla. Wykonawca będzie świadczył przewozy w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w święta i dni wolne od pracy. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o przebieg tras stanowiących Załącznik Nr 6 Linia nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przebieg tras i ilość kursów może ulec zmianie jedynie w wyniku uzgodnień pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w trakcie trwania umowy, jeżeli zajdą okoliczności (w szczególności zamknięcie lub remont dróg).
Długość dla linii nr 2 podana jest dla wariantów trasy w relacji „tam” i z „powrotem”. Ilość kursów podana jest sumarycznie w relacjach: „tam” i „z powrotem”. Wykonawca będzie świadczył przewozy w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świat i dni wolnych od pracy. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o przebieg tras stanowiących Załącznik Nr 6 Linia nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przebieg tras i ilość kursów może ulec zmianie jedynie w wyniku uzgodnień pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w trakcie trwania umowy, jeżeli zajdą okoliczności (w szczególności zamknięcie lub remont dróg).
8. Wykonawca będzie świadczył usługi busami o cechach minimalnych:
• liczba miejsc siedzących nie mniejsza niż 19;
• ogrzewanie (możliwość utrzymania temp. wewn. nie niższej niż 10 st. C w dowolnych warunkach pogodowych w zimie);
• klimatyzacja (możliwość utrzymania temp. wewn. nie wyższej niższej niż 23-25 st. C w dowolnych warunkach pogodowych w lecie);
• uchylne klapy dachowe;
9. Środki transportu muszą być sprawne technicznie i posiadać badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
10. Wykonawca winien dysponować odpowiednią liczbą środków transportu wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2010 r., przystosowanych do drogowego przewozu osób, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami aby zapewnić sprawną i bezkolizyjną komunikację na wszystkich liniach. Środki transportu muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, prawa o ruchu drogowym, ochrony środowiska (z silnikami spełniającymi normy emisji spalin nie niższa niż EURO- 6) oraz warunków technicznych pojazdów, w tym wymagania w stosunku do pojazdów używanych do przewozu osób w transporcie zbiorowym. Busy nie mogą wykazywać oznak nadmiernego wyeksploatowania/zużycia w stosunku do wieku. Ilość minimalna środków transportu wynosi: 2 szt. + 1 szt. rezerwowego.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia busów w tablice kierunkowe, podające przystanek końcowy.
12. Wykonawca do oferty załączy wykaz posiadanych pojazdów spełniających wymogi określone w pkt 9 i 10, lub/i porozumienie w sprawie planowanego wynajmu/leasingu pojazdów na okres umowy. Wykaz powinien zawierać: markę, typ, ilość miejsc (w tym siedzących), nr rejestracyjny, rok produkcji, przebieg, informację, czy pojazd jest wyposażony w klimatyzację.
13. Organizator może zażądać na etapie świadczenia usługi przekazania kopii dowodów rejestracyjnych w/w pojazdów, oraz okazania samych pojazdów. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy nie znajduje się w Gminie Lanckorona lub gminie graniczącej z Gminą Lanckorona - Organizator ma prawo zażądania okazania pojazdów w miejscowości Lanckorona.
14. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych z ich właścicielami lub zarządcami.
15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania uzgodnionych rozkładów jazdy w formie papierowej oraz elektronicznej Zamawiającemu. Dotyczy to zarówno rozkładów jazdy poszczególnych linii w formie rozszerzonej o trasę linii wykonywanej komercyjnej.
16. Wykonawca, przed rozpoczęciem świadczenia usługi, na własny koszt umieszcza na przystankach rozkłady jazdy wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia. Elementy te Wykonawca zobowiązany jest wykonać w jednolitej formie i umieścić na wszystkich obsługiwanych przystankach komunikacji oraz systematycznie (nie rzadziej niż co dwa tygodnie) uzupełniać brakujące. Wymogi minimalne dotyczące nośnika i rozkładów jazdy „przystankowych”:
• nośnik wykonany z materiału trwałego (zaleca się metalowy lub z pvc, przykręcany do słupka przystankowego), pozbawiony ostrych krawędzi, z zabezpieczeniem przed łatwym uszkodzeniem/kradzieżą rozkładu (min. szyba z plexiglasu, zabezpieczona śrubą lub zawleczką niemożliwą do usunięcia/odkręcenia bez narzędzi),
• rozkład jazdy powinien posiadać informacje o kierunku (przystanek początkowy i końcowy), nazwy bieżącego przystanku, oznaczenie w nagłówku nazwy Operatora (z nr telefonu, dopuszcza się umieszczenie logo), oznaczenie godzin odjazdu informacja o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji,
• rozkład jazdy powinien być zabezpieczony folią przez zawilgoceniem,
• na nośniku umieszcza się informację o cenach biletów ulgowych i miesięcznych, oraz o sposobie i miejscu nabycia biletów.
17. Wykonawca w razie zaistnienia takiej konieczności na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do każdorazowego dostosowania rozkładu jazdy poszczególnych tras w szczególności w celu zapewnienia skomunikowania linii z innymi liniami funkcjonującymi na ich przystankach krańcowych.
18. Przedmiotem oferty składanej przez Wykonawcę jest ustalenie przez niego kosztu jednego kilometra wykonania usługi - kwota netto oraz brutto. Do kalkulacji wielkości jednego kilometra Wykonawca (Operator) weźmie pod uwagę:
• przychody ze sprzedaży biletów i opłat dodatkowych (jeśli wystąpią),
• przychody w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów na liniach komunikacyjnych,
• wszelkie koszty poniesione w trakcie realizacji usługi publicznego transportu zbiorowego, do realizacji której to usługi nabędzie prawo po wyborze, w szczególności koszty: przygotowania i wykonania usługi, uzyskania ew. uzgodnień administracyjnych.
19. Wielkość koszt jednego wozokilometra wykonania usługi - kwota netto oraz brutto podlega waloryzacji w okresie trwania umowy z tytułu wzrostu/spadku kosztów:
Wozokilometr – jednostka miary pracy eksploatacyjnej busa, przy czym 1 wozokilometr to przejazd busa na odległość 1 kilometra.
Wykonawca w ofercie określa wartość jednego kilometra wykonania usługi w zł/km (w odniesieniu do podanych ilości km wykonywanych na terenie obsługiwanym przez Organizatora Gminę Lanckorona).
20. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z istotnymi postanowieniami umowy.
21. Schemat linii komunikacyjnej
Linia nr 1 Lanckorona – Jastrzębia – Izdebnik – Lanckorona (pętla)
• długość: 21,2 km;
• częstotliwość połączeń na dobę: 8 (Pn – Nd) – w święta i dni wolne od pracy;
• częstotliwość połączeń na dobę 8 razy pętla;
• każde połączenie musi rozpoczynać i kończyć swój bieg na przystanku w centrum wsi Lanckorona;
• minimalna liczba przystanków: 17;
• każde połączenie musi rozpoczynać swój bieg w Lanckoronie (przystanek Centrum) i kończyć na przystanku w Lanckoronie ( przystanek Centrum) z możliwością rozszerzenia o linię komercyjną;
• każde połączenie musi być realizowane w sposób umożliwiający skomunikowanie linii komunikacyjnej będącej przedmiotem postępowania z innymi liniami komunikacyjnymi mającymi swoją trasę przez wieś Izdebnik (połączenie musi umożliwić pasażerom przejazd do/z Izdebnika w godzinach połączeń linii łączących z Krakowem i Wadowicami).
Linia nr 2 Palcza – Skawinki – Lanckorona, Lanckorona – Skawinki – Palcza (tam i z powrotem)
• długość: 15,6 km;
• częstotliwość połączeń na dobę: 8 (Pn – Pt) – z wyłączeniem świat i dni wolnych od pracy;
• częstotliwość połączeń na dobę 8 razy „tam i z powrotem”;
• minimalna liczba przystanków: 16;
• każde połączenie musi rozpoczynać swój bieg w Palczy (skrzyżowanie - sklep) i kończyć na przystanku w Lanckoronie (Lanckorona Mielecki) z możliwością rozszerzenia o linię komercyjną do Kalwarii Zebrzydowskiej lub Wadowic;
• każde połączenie musi być realizowane w sposób umożliwiający skomunikowanie linii komunikacyjnej będącej przedmiotem postępowania z innymi liniami komunikacyjnymi mającymi swoją trasę przez wieś Lanckorona (połączenie musi umożliwić pasażerom przejazd do/z Lanckorona w godzinach połączeń linii łączących z Kalwarią Zebrzydowską, Krakowem i Wadowicami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował poniższymi kryteriami określonymi w sposób jednoznaczny i zrozumiały, umożliwiający sprawdzenie informacji przedstawianych przez wykonawców.
a) Nazwa kryterium: cena netto
Waga kryterium: 60 %
Opis sposobu obliczenia punktów: C=(Cmin : C bad)×60
gdzie
C min cena ofertowa netto oferty najtańszej
C bad cena ofertowa netto oferty badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
b) Nazwa kryterium: czas reakcji w razie awarii (czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego)
Waga kryterium: 40 %
Opis sposobu obliczenia punktów:
Czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego:
- do 20 minut – 40 pkt,
- od 20 do 30 minut - 30 pkt,
- od 40 do 50 minut - 10 pkt,
- 50 minut i więcej - 0 pkt,
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach – uzyska najwyższą liczbę punktów.
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w razie awarii (czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy, albo zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przy przewozie osób - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022 poz. 2201). Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną licencję albo zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
1.4.1 Określenie warunków:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonuje należycie oraz zgodnie z przepisami prawa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
▪ jedno zamówienie, o zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia, obejmujące świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego (przewozu osób i bagaży środkami komunikacji publicznej) na co najmniej jednej linii o długości nie mniejszej niż 10 km. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii referencji, poświadczonych za zgodność z oryginałem, dla wskazanych zamówień. Wykonawca spełni ten warunek w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym tj.:
Wykonawca będzie świadczył usługi busami o cechach minimalnych:
• liczba miejsc siedzących nie mniejsza niż 19;
• ogrzewanie (możliwość utrzymania temp. wewn. nie niższej niż 10 st. C w dowolnych warunkach pogodowych w zimie);
• klimatyzacja (możliwość utrzymania temp. wewn. nie wyższej niższej niż 23-25 st. C w dowolnych warunkach pogodowych w lecie);
• uchylne klapy dachowe;
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy aby ww. warunki spełniał jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp  – zawarte w druku OFERTA.
2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – zawarte w druku OFERTA.
2.3.Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa oświadczenie/a o którym mowa w pkt. 2.1. i 2.2. – zawarte w druku OFERTA.
2.4. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu na dzień składania ofert w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby *) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby *)
Wykonawca zamieszcza także informacje o poleganiu na zasobach podmiotów udostępniających zasoby w druku OFERTA.
* może być złożone jako samodzielne oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
3.2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. 2022 poz. 2201 ze zmianami).
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga podmiotowe środki dowodowe w odniesieniu do warunku wskazanego w pkt. 1.4.
a) Wykazu wykonanych usług - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Propozycja wykazu stanowi załącznik nr 3 do oferty.
b) Wykaz sprzętu stanowi rozdział II załącznik nr 4 do oferty.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Podmioty udostępniające zasoby
4.1. Zgodnie z art. 118 Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w określonym przez zamawiającego terminie zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2.4.
4.8. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności lub ich sytuacja, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1.4 oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy o których mowa w Rozdziale V pkt 1.1. i 2.1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
6.1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale V pkt 2.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
6.2. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się, zgodnie z art. 58 ust. 4 Pzp został wskazany w Rozdziale VI.
6.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6.5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.6. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6.7. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi/roboty wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
6.9. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zgodna z załączonymi do SWZ projektowanymi postanowieniami umowy zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Termin zawarcia umowy zostanie podany przez Zamawiającego.
2. Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w SWZ - Rozdział XIII

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.