Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Gminy Lubliniec na potrzeby realizacji projektu
Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu dla Gminy Lubliniec na potrzeby realizacji projektu
Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e165bc04-f1cb-4600-b75f-fd9f575355ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020342/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa systemu backupu wraz z urządzeniami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinasowane jest z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027, Priorytet FESL.10. „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe”, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemy cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e165bc04-f1cb-4600-b75f-fd9f575355ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: um@lubliniec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały przedstawione w Załączniku Nr 7 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Oferentów/Wykonawcy jest Urząd Miejski w Lublińcu, 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5, tel. 34 353 01 00,
2) Urząd Miejski ustanowił inspektora ochrony danych osobowych – kontakt
e-mail inspektor@lubliniec.pl,
3) dane osobowe Oferentów/Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, dane osobowe wyłonionego Wykonawcy będą przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Ponadto, dane osobowe będą przetwarzana na podstawie poniższych przepisów:
a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającym Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013,
c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
e) ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
4) odbiorcami danych osobowych Oferentów/Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
5) dane osobowe Oferentów/Wykonawcy będą przetwarzane przez okres prowadzonego postępowania, dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy Pzp, a następnie w oparciu o przepisy o archiwizacji.
6) podanie danych osobowych wynika z bezpośrednio z przepisów prawa i jest niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w jego następstwie do zawarcia i realizacji umowy.
7) w odniesieniu do danych osobowych Oferentów/Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
Ciąg dalszy znajduje się w sekcji IX - Pozostałe informacje .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ.271.00020.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych - UPS-ów oraz biblioteki taśmowej do siedziby Zamawiającego na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a) 3 sztuk serwerów do backupu danych z zainstalowanymi dyskami twardymi (każdy serwer po 8 dysków o pojemności 4 TB każdy),
b) 2 sztuk serwerów NAS z zainstalowanymi dyskami twardymi (każdy serwer po 5 dysków o pojemności 4TB każdy)
c) 1 sztuki biblioteki taśmowej z napędem LTO-8 wyposażonym w dwa złącza mSAS SFF-8088,
d) 3 sztuk zasilaczy awaryjnych (UPS-ów) do serwerów backupu danych.
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na dostarczone serwery backupu danych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ,
lub odpowiadające im dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w zestawieniu poniżej:1) w zakresie dotyczącym dostawy serwerów do backupu danych:
a) oświadczenie producenta serwerów potwierdzające, że oferowane serwery:
-są wyposażone w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania, zgodne z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
-posiadają zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadczające integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust),
b) certyfikat wydany przez jednostkę oceniająca zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzające, że producent oferowanych serwerów spełnia wymagania norm ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001,
c) wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowane serwery znajdują się na liście Windows Server Catalog i posiadają status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2022,
d) deklarację zgodności CE,
2) w zakresie dotyczącym dostawy serwerów NAS:
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych serwerów, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w:
-pkt. 6 poz. 2 „Obudowa” Załącznika Nr 1 do SWZ,
-pkt. 6 poz. 5 „Ilość obsługiwanych dysków” Załącznika Nr 1 do SWZ,
3) w zakresie biblioteki taśmowej:
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanej biblioteki taśmowej, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów określonych w pkt 4 poz. 2 „Obudowa” Załącznika Nr 1 do SWZ,
4) w zakresie dotyczącym dostawy zasilaczy awaryjnych (UPS-ów):
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych UPS-ów, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów określonych w pkt 3 poz. 1 „Technologia” Załącznika nr 1 do SWZ,
b) certyfikat wydany przez jednostkę oceniająca zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzające, że producent oferowanych zasilaczy spełnia wymagania normy ISO-9001:2015,
c) deklarację zgodności CE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) w zakresie dotyczącym dostawy serwerów do backupu danych:a) oświadczenie producenta serwerów potwierdzające, że oferowane serwery:
-są wyposażone w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania, zgodne z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
-posiadają zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadczające integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust),
b) certyfikat wydany przez jednostkę oceniająca zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzające, że producent oferowanych serwerów spełnia wymagania norm ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001,
c) wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowane serwery znajdują się na liście Windows Server Catalog i posiadają status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2022,
d) deklarację zgodności CE,
2) w zakresie dotyczącym dostawy serwerów NAS:
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych serwerów, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w:
-pkt. 6 poz. 2 „Obudowa” Załącznika Nr 1 do SWZ,
-pkt. 6 poz. 5 „Ilość obsługiwanych dysków” Załącznika Nr 1 do SWZ,
3) w zakresie biblioteki taśmowej:
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanej biblioteki taśmowej, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów określonych w pkt 4 poz. 2 „Obudowa” Załącznika Nr 1 do SWZ,
4) w zakresie dotyczącym dostawy zasilaczy awaryjnych (UPS-ów):
a) karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych UPS-ów, podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów określonych w pkt 3 poz. 1 „Technologia” Załącznika nr 1 do SWZ,
b) certyfikat wydany przez jednostkę oceniająca zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzające, że producent oferowanych zasilaczy spełnia wymagania normy ISO-9001:2015,
c) deklarację zgodności CE.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie według Załącznika Nr 8 do SWZ, z którego powinno wynikać jaki zakres świadczeń wynikający z umowy o zamówienia publiczne objęte niniejszym postępowaniem wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadku:1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
5) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Wykonawca musi wykazać, że dochował należytej staranności i posiadał zapewnienie o dostępności oferowanego urządzenia podczas składania oferty w postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena urządzenia nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
2. W opisanych przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu umowy, wartość umowy brutto, termin wykonania przedmiotu umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania przedmiotu umowy.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy informacji dot. RODO:8) Oferent/Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Oferent/Wykonawca unza, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO,
9) Oferentowi/Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Oferencie/Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Oferenta/Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, wskazanych w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507), na zasadach określonych w tej ustawie.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych w roku 2026
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu (2)
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego Dziennego, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2315 S (Lubockie - Ostrów)
- Świadczenie w 2026 roku usług schronienia osób bezdomnych z terenu Gminy Lubliniec w formie: 1. schroniska dla osób bezdomnych; 2. schroniska wraz z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji wizualizacyjnej integrującej systemy SAP, KD, SSWiN oraz CCTV
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawa dwóch automatycznych agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa dwóch automatycznych agregatów prądotwórczych
- Dostawa i wdrożenie urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Bolimów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





