Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404543/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 8 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 505 45 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 8 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd21dad-43cb-46d5-a481-d766aa49052a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: województwo dolnośląskieW 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 10400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: województwo kujawsko-pomorskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: województwo lubelskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: województwo lubuskieW 16 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 10400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: województwo mazowieckieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: województwo pomorskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: województwo wielkopolskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: województwo warmińsko-mazurskieW 32 gospodarstwach dla dwóch działalności produkcji roślinnej towarowej (pszenica ozima, rzepak ozimy) i dwóch działalności produkcji zwierzęcej (tuczniki i krowy mleczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961000264
7.3.3) Ulica: Zwycięska 8
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581742615
7.3.4) Miejscowość: Minikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-122
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
jakie przetargi wygrała firma
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160014150
7.3.3) Ulica: Pożowska 8
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W KOŃSKOWOLI
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W KOŃSKOWOLI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271603749
7.3.4) Miejscowość: Kalsk 91
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213319840
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 98
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832880729
7.3.3) Ulica: Tadeusza Madrskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Barkoczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-422
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
jakie przetargi wygrała firma
POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899,99 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





