eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c6bae1-749b-4a07-b2b7-e4f4002210e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042379/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Modernizacja leżaka zimnej wody w budynku przychodni przy ul. Bema 2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.IP.26.3.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39952,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

2. Zakres robót:
1) demontaż rurociągu z rur st. ocynk. dn 80 mm wody zimnej w izolacji z otuliny z tworzywa wraz z 3 zaworami kulowymi z odłączeniem istniejących odejść wody zimnej do pionów, węzła cieplnego i hydrantów w piwnicy,
2) montaż nowego rurociągu z rur st. podwójnie ocynk. dn 80 mm na odcinkach od węzła wodomierzowego do hydrantów na końcu korytarzy wraz z nowymi 3 zaworami kulowymi z podłączeniem do odłączonych odejść wodnych w piwnicy z wykonaniem próby szczelności wymienionego odcinka rurociągu,
UWAGA – próbie nie podlegają istniejące piony wody zimnej,
3) montaż dodatkowych mocowań do sufitu istniejącej instalacji cwu i cyrkulacji dn 15-32 mm na leżakach w piwnicy (ok. 100 szt.),
4) montaż izolacji na nowym rurociągu dn 80 mm z otuliny z tworzywa gr. 13 mm (odzysk otuliny 50%).
Zakres robót do realizacji podany jest w przedmiarze.
3. Wycena złomu:
Zamawiający zobowiązuje się zbyć, a Wykonawca zobowiązuje się nabyć od Zamawiającego materiały z odzysku wg wyceny sporządzonej przez inspektora na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, z terminem płatności do 14 dni od daty zakończenia robót na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego. Ryzyko utraty lub zniszczenia materiałów z rozbiórki od momentu przekazania terenu rozbiórki obciąża Wykonawcę. Wystąpienie zdarzenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty pełnej kwoty z wyceny (załącznik do OPZ).
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ, tj.:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2) dokumentacja projektowa: - przedmiar, - rzuty piwnicy z oznaczeniami, - wycena złomu,
3) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46686,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46686,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTAGREEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9662122250

7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 8, lok. 19 B

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-103

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46686,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.