Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434421/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c6bae1-749b-4a07-b2b7-e4f4002210e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042379/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Modernizacja leżaka zimnej wody w budynku przychodni przy ul. Bema 2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.IP.26.3.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39952,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa rurociągów instalacji wodociągowej w piwnicy w budynku użytkowym przy ul. gen. J. Bema 2 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
2. Zakres robót:
1) demontaż rurociągu z rur st. ocynk. dn 80 mm wody zimnej w izolacji z otuliny z tworzywa wraz z 3 zaworami kulowymi z odłączeniem istniejących odejść wody zimnej do pionów, węzła cieplnego i hydrantów w piwnicy,
2) montaż nowego rurociągu z rur st. podwójnie ocynk. dn 80 mm na odcinkach od węzła wodomierzowego do hydrantów na końcu korytarzy wraz z nowymi 3 zaworami kulowymi z podłączeniem do odłączonych odejść wodnych w piwnicy z wykonaniem próby szczelności wymienionego odcinka rurociągu,
UWAGA – próbie nie podlegają istniejące piony wody zimnej,
3) montaż dodatkowych mocowań do sufitu istniejącej instalacji cwu i cyrkulacji dn 15-32 mm na leżakach w piwnicy (ok. 100 szt.),
4) montaż izolacji na nowym rurociągu dn 80 mm z otuliny z tworzywa gr. 13 mm (odzysk otuliny 50%).
Zakres robót do realizacji podany jest w przedmiarze.
3. Wycena złomu:
Zamawiający zobowiązuje się zbyć, a Wykonawca zobowiązuje się nabyć od Zamawiającego materiały z odzysku wg wyceny sporządzonej przez inspektora na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, z terminem płatności do 14 dni od daty zakończenia robót na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego. Ryzyko utraty lub zniszczenia materiałów z rozbiórki od momentu przekazania terenu rozbiórki obciąża Wykonawcę. Wystąpienie zdarzenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty pełnej kwoty z wyceny (załącznik do OPZ).
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ, tj.:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2) dokumentacja projektowa: - przedmiar, - rzuty piwnicy z oznaczeniami, - wycena złomu,
3) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46686,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46686,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTAGREEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9662122250
7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 8, lok. 19 B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-103
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46686,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Żorach
- "Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z technologią kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Brzeznej" cz. I "Budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z technologią kotłowni w użytko....." cz. II
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kąkolówce
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.