eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierawaUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bierawa Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Starej Kuźni, ul. Wrzosowa



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bierawa Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Starej Kuźni, ul. Wrzosowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIERAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-240

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774872266

1.5.8.) Numer faksu: +48774872262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bierawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0a42926-0152-4143-92d4-b978e1ab2292

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bierawa Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Starej Kuźni, ul. Wrzosowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0a42926-0152-4143-92d4-b978e1ab2292

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Starej Kuźni, ul. Wrzosowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRZP.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 682517,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Starej Kuźni, ul. Wrzosowa.

1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.:
a) sieć kanalizacji sanitarnej:
- kolektory z rur PVC Dz 200 – 178,5 mb,
- przyłącza z ruru PVC Dz160 – 91 mb,
- przepompownia ścieków sanitarnych – 1 kpl.,
- rurociąg tłoczny Dz 90 – 246 mb.
b) sieć wodociągowa
- sieć wodociągowa DZ 90 – 206,70 mb
- hydrant nadziemny dn 80 – 2 szt.
- przyłącza wody

Szczegółowy zakres robót precyzuje dokumentacja projektowa oraz STWIORB stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia.
2.Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy.

3.Gwarancja co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.:
- kompleksową obsługę geodezyjną,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- oznakowanie budowy,
- odbiory z udziałem inwestora,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy,
- opracowanie planu BIOZ jeżeli będzie wymagany.
- uzyskanie uzgodnień związanych z zajęciem pasa drogowego,
- opracowanie organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075358,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELNOW Nowak Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391446185

7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

7.3.5) Kod pocztowy: 47-420

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.