eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoModerniz. warszt. artyler. w ramach proj. nr LTPL 00503 "Historia i kultura - dostępn. bez granic dofinansowanego ze środków Prog. Współ. Transgr. Interreg VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Moderniz. warszt. artyler. w ramach proj. nr LTPL 00503 "Historia i kultura - dostępn. bez granic dofinansowanego ze środków Prog. Współ. Transgr. Interreg VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 798617743

1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 5241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159469

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Moderniz. warszt. artyler. w ramach proj. nr LTPL 00503 "Historia i kultura - dostępn. bez granic dofinansowanego ze środków Prog. Współ. Transgr. Interreg VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebfb6640-506f-47bf-8910-0f900eb7d51c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045651/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja warsztatu artyleryjskiego Twierdzy Boyen w ramach projektu "Historia i kultura - dostępność bez granic".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn. „Modernizacja warsztatu artyleryjskiego Twierdzy Boyen” w ramach projektu nr LTPL00503 „Historia i kultura – dostępność bez granic” (History & culture for all) jest współfinansowane z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2025.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11366272,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1057546,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Modernizacja warsztatu artyleryjskiego Twierdzy Boyen” w ramach projektu nr LTPL00503 „Historia i kultura – dostępność bez granic” dofinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027”, działka nr 363/2, 363/1, obręb 0001 Miasto Giżycko.
2. Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Roboty ziemne,
c) Roboty rozbiórkowe,
d) Remont przegród budowlanych,
e) Remont kominów,
f) Remont obróbek blacharskich, orynnowania,
g) Remont, odtworzenie stolarki okiennej i drzwiowej,
h) Dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych,
i) Budowa przyłącza energetycznego,
j) Remont, budowa instalacji elektrycznych,
k) Roboty konserwatorskie i restauratorskie,
l) Prace wykończeniowe i towarzyszące,
m) Wykonanie utwardzeń,
n) Roboty w zakresie zieleni,
o) Montaż elementów małej architektury,
p) Transport i utylizacja gruzu,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz STWiORB, stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z danej oraz sąsiadujących nieruchomości z zakresem zadania inwestycyjnego. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszty te należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
4. Zamawiający, stosownie do art. 95 Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.)
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych i ziemnych,
b) robót ciesielskich,
c) robót murarskich,
d) robót izolacyjnych,
e) robót montażowych,
f) zagospodarowania terenu,
g) prac wykończeniowych,
h) obsługę pojazdów, urządzeń,
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierowników budowy i kierowników robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 Ustawy.
9. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.). oraz art. 5 ust. 2 Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się
z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań o dostępności.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ,
b) dokumentacją techniczną,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e)projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędny okres rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1934449,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSIŃSKI CLEANER Tomasz Osiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441399082

7.3.3) Ulica: Biala Woda 12A

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.