eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Świadczenie usługi oświetleniowej oświetlenia ulic, skwerów, chodników i przejść dla pieszych na terenie gminy Pyskowice w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej oświetlenia ulic, skwerów, chodników i przejść dla pieszych na terenie gminy Pyskowice w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetleniowej oświetlenia ulic, skwerów, chodników i przejść dla pieszych na terenie gminy Pyskowice w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551e3b0d-5f6a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usługi oświetleniowej oświetlenia ulic, skwerów, chodników i przejść dla pieszych na terenie gminy Pyskowice w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Obowiązkiem gmin jest oświetlenia ulic, placów, dróg które są jej terenie. W gminie jest 1025 pkt oświetleniowych których właścicielem jest TAURON Nowe Technologie SA.TAURON nie dał zgody na udziel. przez gminę zam. na utrzymanie tych punktów innemu Wykon. niż właściciel urządzeń oświetl. Z art.140 KC wynika że, do podst. uprawnień właścicielskich należy uprawnienie do korzystania z rzeczy i rozporządzania nią z wyłączeniem innych osób. Aby realizować możliwość oświet. ulic, dróg i placów przy wyk. sieci i urządzeń TAURONu które są w gminie, należy zawrzeć umowę z właścicielem infrastruk. oświetl.Zgodnie z art.305w związku z art. 214ust.1pktb) Pzp Zam. może udzielić zam. z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z przesłanek z cyt. przepisu. W tym zam. zachodzi przesłanka,z art.214 ust.1 pkt1lit.b) ust. Pzptj.dostawy, usługi lub roboty budow, mogą być świadczone tylko przez jednego wyk. z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynik. z odręb. przepisów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.039.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie usługi polegającej na:
• bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego, którego właścicielem jest TAURON Nowe Technologie S.A., znajdującego się na terenie Gminy,
• utrzymania jednoczesnego świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości,
• wymianie uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej,
• wymianie uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm
i innych elementów słupów,
• bieżącej naprawie szaf oświetlenia ulicznego,
• lokalizacji uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
• wykonywaniu nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
• myciu kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła,
• wycince gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
• utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
• wykonywaniu kontroli inspekcyjnej wg ustaleń roboczych,
• przywróceniu terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: plac Powstańców Śląskich20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tauron Dystrybucja S.A. oddział w Gliwicach Region SN i nN Gliwice, 44-100 Gliwice, ul. Portowa 14a


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349782,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.