eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrójceZakup i dostawa koparko-ładowarki.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko-ładowarki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera rozdział IX. SWZ umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVI. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVI. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1B.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki (data produkcji nie starsza niż 2025 r.) w ilości 1 szt.
Koparko-ładowarka winna spełniać minimalne parametry techniczne:
1) Charakterystyka techniczna:
a) masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg,
b) długość transportowa maszyny do 5,7 m,
c) silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto maksimum 76 KM,
d) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
e) koła jezdne z oponami przemysłowymi: przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”,
f) przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,
g) system automatycznego ograniczenia poślizgu dyferencjały typu LSD,
h) Wszystkie główne komponenty układu napędowego wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty),
i) średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,
j) skrzynia biegów maszyny manualna przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, z przełącznikiem kierunku jazdy umieszczonym w kolumnie kierownicy.
k) 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,
l) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
m) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250bar,
n) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie,
o) błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser,
p) kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 74dB,
q) zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów,
r) koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym,
s) fabryczny tempomat,
t) klimatyzowana kabina.
2) Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
a) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków w podłokietnikach fotela operatora,
b) musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
c) musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
d) łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki,
e) widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
f) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m,
g) maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,
h) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 000 kg,
3) Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
a) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków umieszczonych w podłokietnikach fotela operatora,
b) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
c) Łyżka koparkowa o szerokości 400mm ± 20 mm,
d) łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm,
e) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
f) głębokość kopania minimum 5,95 m,
g) wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m,
h) udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1400 kg,
i) siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 60 kN,
j) łyżka skarpowa 1500mm,
k) szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany osprzętów.
4) Wymagania dodatkowe:
a) gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin,
b) dostawa koparko-ładowarki w ciągu 35 dni od podpisania umowy,
c) dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
d) zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
e) zapewnienie autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego w odległości nie większej niż 70 km od siedziby Zamawiającego,
f) zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia liczone w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,
g) oferowana maszyna musi być wyposażona w radio z CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,
h) dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
Szczegółowe dane wraz z minimalnie określonymi parametrami technicznymi zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia umieszczona na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

4.2.6.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na koparko-ładowarkę bez limitu motogodzin.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2025 r. poz. 707) – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oferta techniczna oferowanej koparko-ładowarki – Załącznik nr 5.
2. „Deklaracja zgodności z CE” oferowanej koparko-ładowarki.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oferta techniczna oferowanej koparko-ładowarki – Załącznik nr 5.
2. „Deklaracja zgodności z CE” oferowanej koparko-ładowarki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia umieszczona na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera par. 7 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85e13f6-49b4-41b4-a5a1-75dc5825cb24

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.