Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00429377/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 207/5, 207/9, 202/18 obręb geod. 0005 Zagrody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 347 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 41 347 50 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 207/5, 207/9, 202/18 obręb geod. 0005 Zagrody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2831320-eca4-4de4-aa2b-a4b761e79345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043876/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 207/5, 207/9, 202/18 obręb geod. 0005 Zagrody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.94.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210159,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 207/5, 207/9, 202/18 obręb geod. 0005 Zagrody”
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
Remont nawierzchni drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach nr ewid. 207/5, 207/9, 202/18 obręb geod. 0005 Zagrody
roboty przygotowawcze i ziemne
• roboty pomiarowe
• roboty rozbiórkowe dotyczące istniejącej nawierzchni
• roboty ziemne
• profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy
konstrukcja odcinek I
• wykonanie ławy pod oporniki betonowe z oporem
• wykonanie oporników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 f9 SE min. 35 o grubości po zagęszczeniu 10 cm
• podsypka grysowa 1-4 mm z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 5 cm
• kostka betonowa typu eko o wymiarach 20x20 cm, grubości 8 cm (ułożona z pozostawieniem szczeliny 5x5 cm, szczelina wypełniona podsypką grysową frakcji 1-4 mm)
• pobocza filtracyjne z kruszywa łamanego 4-31,5 mm, warstwa o grubości po zagęszczeniu 50 cm
konstrukcja odcinek II
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 f9 SE min. 35 o grubości po zagęszczeniu 10 cm
• skropienie warstwy kruszywa emulsją asfaltową
• warstwa wiążąca AC 16 W 50/70 KR1-KR2 gr. 5,0 cm
• skropienie emulsją asfaltową warstwy wiążącej
• warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 KR1-KR2 gr. 4,0 cm
• pobocza filtracyjne z kruszywa łamanego 4-31,5 mm, warstwa o grubości po zagęszczeniu 50 cm
roboty wykończeniowe
• Mechaniczne plantowanie terenu
• Regulacja pionowa istniejących skrzynek zasuw wodociągowych
• Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia jest nieuzasadniony względami organizacyjnymi, finansowymi, utrudniałby właściwy nadzór na realizacją inwestycji.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę;
45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg.
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
8. Zalecane jest wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu ustalenia i skalkulowania całego zakresu prac niezbędnego do wykonania, w celu osiągnięcia wymaganego rezultatu, uwzględniając wszelkie ryzyka Wykonawcy.
9. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213966,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286331,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213966,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A. NIP 9591267282
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591267282
7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze ,ziemne , brukarskie ,wykończeniowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213966,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWINY
- "Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku w roku 2026"
- "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego Misia w Nowinach w 2026 roku"
- "Wykonanie boiska do piłki plażowej na terenie GOK "Perła" w Nowinach.
- "Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr ewid. 330/11, 330/19 obręb geod. 0015 Szewce, gmina Nowiny"
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
- "Przebudowa ulicy Dolnej w Glinicy "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





