eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › "Dostawa oleju opałowego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5d47f2c-6442-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opałowego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d47f2c-6442-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002985/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Dostawa oleju opałowego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego 0,2 o zawartości siarki max. 0,20%, i wartości kalorycznej 42,80 MJ/kg. sukcesywnie do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka tj:
- Urzędu Gminy w Czerwonce,
- Gminnego Ośrodka Zdrowia w Czerwonce,
- Biblioteki Publicznej – Centrum Kultury w Czerwonce,
- Szkoły Podstawowej w Czerwonce – dwa punkty dostawy:
piec nr I: Czerwonka Włościańska 37, 06-232 Czerwonka,
piec nr II Czerwonka Włościańska 37A, 06-232 Czerwonka.
Minimalne (zgodne z Polską Normą PN-C-96024:2001) warunki, jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy:
• wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
• zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %(m/m)
• gęstość w temp. 15°C nie wyższa niż 860 kg/m3
• temperatura zapłonu nie wyższa niż 56°C
• zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg
• lepkość kinematyczna w 20°C nie wyższa niż 6 mm2/s
• zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg
• Skład frakcyjny:
do 250 °C destyluje (% V/V), maksimum 65
do 350 °C destyluje (% V/V), minimum 85
• Temperatura płynięcia (°C), maksimum – 20
• Pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,3
• Pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,01
• Barwa czerwona
w ilości - minimum 20.000 l, maksimum 40.000 l.
2. Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, określone w ust. 1, stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia. Niewykorzystanie pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje żadnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość oleju opałowego. Przekroczenie maksymalnego zapotrzebowania oleju opałowego przedstawionego w ust.1 liczone będzie na tych samych warunkach określonych w SWZ i podanej cenie ofertowej.
3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, do miejsca przeznaczenia oleju opałowego dla potrzeb ogrzewania budynków.
4. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza) w temperaturze referencyjnej +15 0C”.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 09135100-5 – olej opałowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów.
7. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l (litrach) w temperaturze referencyjnej + 15° C.
8. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 7:30 - 15.00.
9. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wystawione przez producenta świadectwo jakości, potwierdzające właściwości fizyko – chemiczne opisane w swz jakie musi posiadać dostarczony olej. Zamawiający wymaga dołączania kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przy każdej dostawie.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu.
11. Wykonawca składał będzie faktury oddzielnie dla każdego adresu dostawy:
a) olej dostarczony do kotłowni w budynku Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia i Biblioteki Publicznej – Centrum Kultury w Czerwonce, na adres:
Gmina Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka, NIP : 757-147-72-36, REGON : 550668404.
b) olej dostarczony do kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Czerwonce do dwóch punktów dostawy tj. piec nr I: Czerwonka Włościańska 37, 06-232 Czerwonka, piec nr II Czerwonka Włościańska 37A, 06-232 Czerwonka na dane:
Nabywca: Gmina Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka,
Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Czerwonce, 06-232 Czerwonka NIP: 757-13-48-355 , REGON: 000641070.
Na fakturze VAT należy wyodrębnić dwa punkty dostawy tj. ilość dostarczoną do pieca nr I: Czerwonka Włościańska 37, 06-232 Czerwonka oraz ilość dostarczoną do pieca nr II Czerwonka Włościańska 37A, 06-232 Czerwonka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210084,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214022,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210084,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw DEPTUŁA Sp. z o.o., ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581831159

7.3.3) Ulica: Trasa Mazurska 56

7.3.4) Miejscowość: Kadzidło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210084,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.