eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZebrzydowiceEko-strefy - zagospodarowanie terenów poprzemysłowych w Zebrzydowicach, w Gminie Zebrzydowice



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Eko-strefy - zagospodarowanie terenów poprzemysłowych w Zebrzydowicach, w Gminie Zebrzydowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6

1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1146884

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eko-strefy - zagospodarowanie terenów poprzemysłowych w Zebrzydowicach, w Gminie Zebrzydowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddcb513f-2598-487c-b929-4dd20fb58b3a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033644/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Eko – strefy – zagospodarowanie terenów poprzemysłowych w Zebrzydowicach, w Gminie Zebrzydowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji), dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.07-Rekultywacja terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele środowiskowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu poprzemysłowego na cele środowiskowe. Planowane w ramach prowadzonego postępowania przetargowego zadania są niezbędne dla osiągnięcia zakładanego celu projektu oraz planowanych wskaźników.
Prace związane z realizacją zadania są podzielone na trzy etapy łącznie stanowiące całość przedmiotu zamówienia.
Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) Etap I - Inwentaryzacja przyrodnicza terenów zielonych, w tym:
- opracowanie dokumentacji związanej z realizacją zadania wraz z koncepcją (2 szt. do wyboru) i inwentaryzacją przyrodniczą terenów zielonych o powierzchni ok. 5,1 ha,
- geodezję i inwentaryzację terenu o powierzchni ok. 5,1 ha,
- opracowanie z należytą starannością kompletnego wniosku o wydanie dokumentu właściwego organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną potwierdzającego, że projekt nie pogarsza stanu jednolitych części wód,
2) Etap II - Zabiegi przywracające utracone walory i wyeksponowanie rodzimych gatunków w tym:
- wykonywane ręcznie /na wysokościach/ cięcia pielęgnacyjne drzew wraz z zabezpieczeniem pozostałego drzewostanu przed uszkodzeniem (kraty, osłony na drzewa), transport
i ustawienie wyciętych drzew (w tym wycięcie gatunków inwazyjnych, takich jak robinia akacjowa i nawłoć) - powierzchnia ok. 5,1 ha,
- rekultywacja gleby w celu przywrócenia wartości użytkowej gleb zniszczonych działalnością człowieka: oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, wykaszanie chwastów wraz z wywozem - powierzchnia ok. 3,7 ha.
- rozścielenie ziemi urodzajnej pomiędzy istniejącymi drzewami - transport ręczny taczkami - powierzchnia ok. 0,17 ha,
- wykonanie trawnika pomiędzy drzewostanem - mieszanka traw polnych - powierzchnia ok. 3,5 ha,
- ręczne cięcia pielęgnacyjne pod liniami energetycznymi - długość całkowita ok. 240 mb,
- ręczne czyszczenie, wyeksponowanie oczek wodnych (w tym odmulanie z wywozem materiału) - powierzchnia łączna ok. 220-230 m2,
- nasadzenia z opalikowaniem i wymianą ziemi w miejscu posadzenia (teren po żwirowni wymaga wymiany gruntu pod nowy drzewostan, min. pojemnik C60), wysokość sadzonki min. 200 cm z osiatkowaniem (zabezpieczenie przed uszkodzeniem) - ok. 150 szt.,
- zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków - ok. 10 szt.,
- zakup i montaż domków dla owadów pożytecznych - ok. 5 szt.
3) Etap III - Wyeksponowanie flory i fauny Gminy Zebrzydowice w tym:
- ścieżkę przyrodniczo – edukacyjną przedstawiających florę i faunę, którą można spotkać na terenie Gminy Zebrzydowice oraz informacje na temat ochrony bioróżnorodności (m.in. tabliczki informacyjne, gry terenowe itp.) o długości całkowitej ok. 1.750 mb i ok. 8 tablicami/grami,
- schody kamienne wzdłuż ścieżki o powierzchni całkowitej ok. 50 m2,
- ambonę widokową z różą wiatrów i kierunkami widokowymi oraz zabezpieczeniem w postaci siatki w ilości 1 kpl.,
- ławki (ok. 5 szt.) i kosze na śmieci (ok. 5 szt.), tablica regulaminowa (1 szt.);
- wiata rowerowa – 1 szt.;
- tor dla rowerów (MTB) oraz inne urządzenia pozwalające mieszkańcom/turystom na aktywny odpoczynek oraz regenerację psychofizyczną w tym wyznaczenie tras biegowych, miejsce odpoczynku rowerzystów.

Zamawiający ma obowiązek stosowania wytycznych programu dofinansowania.

Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć 2 285 040,17 zł brutto.
Szczegółowy zakres zadania ujęto w załączonej do SWZ dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3251715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3251715,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3251715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „REMONT-EX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423182419

7.3.3) Ulica: Larysza 11

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3251715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.