Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438496/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dot. kompleksowej organizacji szkolenia dla kadry EURES pod nazwą „Wsparcie Publicznych Służb Zatrudnienia w realizowaniu usług w ramach współpracy sieci EURES w regionie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 88 66 500
1.5.8.) Numer faksu: 74 88 66 509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych.dwup@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dot. kompleksowej organizacji szkolenia dla kadry EURES pod nazwą „Wsparcie Publicznych Służb Zatrudnienia w realizowaniu usług w ramach współpracy sieci EURES w regionie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015592a0-62b2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046969/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa szkoleniowa dla kadry Eures i PUP wraz z usługą hotelarską, gastronomiczną, wynajmem sal i transportem w ramach projektu "Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pod nazwą „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” nr FEDS.07.02-IP.02-0002/23 i jest w 70% współfinansowany ze środków europejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73532,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej organizacji 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES pod nazwą „Wsparcie Publicznych Służb Zatrudnienia w realizowaniu usług w ramach współpracy sieci EURES w regionie” we Wrocławiu.
2.Zakres usługi organizacji szkolenia obejmuje:
A. Sala szkoleniowa
B. Usługa hotelowa dla uczestników szkolenia
C. Usługa gastronomiczna dla uczestników szkolenia
D. Szkolenie prowadzone przez min. 2 trenerów – z zakresu wzmacniania kompetencji niezbędnych przy współpracy międzyinstytucjonalnej z uwzględnieniem specyfiki sieci EURES oraz z Prawa Zamówień Publicznych.
E. Materiały szkoleniowe – według wytycznych zawartych w załączniku nr 3 do SWZ
– dokumenty w formie elektronicznej i drukowanej.
F. Szkolenie zaplanowana dla maksymalnie 65 osób, Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników może zmniejszyć się do 35 osób.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pod nazwą „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” nr FEDS.07.02-IP.02-0002/23 i jest w 70% współfinansowany ze środków europejskich.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 SWZ a warunki realizacji umowy zostały zawarte w jej wzorze stanowiącym załącznik do SWZ nr 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMKS Sp. z o.o., S.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BROst Centrum Edukacji i Technologii Komputerowej Beata Ostrowska, Robert Ostrowski S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251267655
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BROst Centrum Edukacji i Technologii Komputerowej ROBERT OSTROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-04 do 2023-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa fabrycznie nowego rębaka do zrębkowania gałęzi dla Zakładu Utrzymania Miasta Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013269 w ciągu drogi powiatowej nr 3367 D w km 11+720 miejscowości Grzędy, gm. Czarny Bór
- Odbudowa fragmentu ogrodzenia kamiennego na terenie Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu przy ul. Paderewskiego 10
- Dostawa ramienia hydraulicznego oraz trzech głowic specjalistycznych do poszczególnych zadań działu Utrzymania Miasta w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych .
- Dostarczenie i nasadzenie przez Wykonawcę drzew i bylin wraz z pielęgnacją
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa licencji dostępowych do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych oraz szkolenia nauczycieli w ramach wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolu - postępowanie nr 2
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
- "Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Niżańskim
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.