eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Barczewo z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Barczewo z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Barczewo z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb56ed1-521d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004373/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Barczewo z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi w Wipsowie na dz. nr geod. 148/11, 147, obręb Wipsowo, gmina Barczewo.
Roboty będą polegały na ułożeniu 164 m jednowarstwowej masy bitumicznej WS 16 o gr. 7 cm po zagęszczeniu. Żwirowa podbudowa drogi zostanie wzmocniona poprzez natrysk emulsją asfaltową, wyrównana z jednoczesną regulacją szerokości pasa jezdnego drogi do 3,0 m oraz korektą lokalizacji pasa jezdnego kolidującego z istniejącym podziemnym uzbrojeniem terenu. Roboty będą prowadzone na maksymalnie 10 cm głębokości w sposób nie kolidujący z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Na istniejącej sieci telekomunikacyjnej w poprzek osi drogi zastosować dwudzielną rurę osłonową A 58 PS. Docelowa wysokość niwelety drogi na dotychczasowym poziomie w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni asfaltowej 0+000. Roboty zatwierdzone zaświadczeniem o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Starostwa Powiatowego w Olsztynie znak: BI-II.6743.4.82.2023.AH22 z dnia 25 lipca 2023 r. wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów zgłoszenia w tym na podstawie art. 43, ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej położenie obiektu na gruncie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający określa przedmiot zamówienia podlegający postępowaniu przetargowemu jako odcinek w kilometrażu od 0+000 do 0+164.
Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa terenu prowadzenia robót celem ich zabezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego (w tym oznakowanie) w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 57490,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Dębowej w Łęgajnach na dz. nr geod. 219, obręb Łęgajny, gmina Barczewo.
Roboty będą polegały na frezowaniu na 150 m istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej o szerokości 4,5 m. na głębokości 4 cm. Istniejąca warstwa ścieralna masy bitumicznej z 3 cm zostanie zwiększona do 4 cm. Roboty będą prowadzone na maksymalnie 4 cm głębokości w sposób nie kolidujący z istniejącym uzbrojeniem podziemnym oraz drzewami, które będą podlegały zabezpieczeniu. Docelowa wysokość niwelety drogi pozostanie na dotychczasowym poziomie. Roboty zatwierdzone zaświadczeniem o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Starostwa Powiatowego w Olsztynie znak: BI-II.6743.4.83.2023.MP9 z dnia 25 lipca 2023 r. wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów zgłoszenia w tym na podstawie art. 43, ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej położenie obiektu na gruncie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający określa przedmiot zamówienia podlegający postępowaniu przetargowemu jako odcinek w kilometrażu od 0+000 do 0+150.
Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa terenu robót budowlanych celem ich zabezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego (w tym oznakowanie) w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem.
UWAGA: Materiał z frezowania nawierzchni bitumicznej jest własnością Zamawiającego i powinien być wywieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3 - Przebudowa nawierzchni drogi za blokiem nr 13 na Osiedlu Słonecznym w Barczewie na działkach nr 104/156, 104/221, 104/222, 104/224, 104/254. Obr. 1 m. Barczewo.
Opis przedmiotu zamówienia Roboty będą polegały na rozebraniu 129 m istniejącej nawierzchni kostka betonowa (trylinka) oraz istniejących krawężników. Podbudowa drogi zostanie wzmocniona i wyrównana podbudowa drogi zostanie wzmocniona poprzez natrysk emulsją asfaltową, z jednoczesną regulacją szerokości drogi do 4,5 m, ułożeniem jednowarstwowej masy bitumicznej WS 16 o gr. 7 cm. po zagęszczeniu, zostaną wmontowane nowe krawężniki najazdowe oraz wykonana zostanie regulacja pionowa 5 włazów kanalizacyjnych oraz 2 wpustów ulicznych istniejącej kanalizacji deszczowej będącej własnością gminy Barczewo. Roboty będą prowadzone na maksymalnie 20 cm głębokości w sposób nie kolidujący z istniejącym uzbrojeniem podziemnym oraz drzewami, które będą podlegały zabezpieczeniu. Docelowa wysokość niwelety drogi pozostanie na dotychczasowym poziomie. Roboty zatwierdzone zaświadczeniem o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Starostwa Powiatowego w Olsztynie znak: BI-II.6743.3.29.2023.AS8 z dnia 07 lipca 2023 r. wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów zgłoszenia w tym na podstawie art. 43, ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej położenie obiektu na gruncie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę. Zamawiający określa przedmiot zamówienia podlegający postępowaniu przetargowemu jako odcinek w kilometrażu od 0+000 do 0+129. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa terenu robót celem ich zabezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego (w tym oznakowanie) w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem.
UWAGA: Materiał z rozbiórki trylinki jest własnością Zamawiającego i powinien być wywieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km.
Załączone do SWZ przedmiary robót dla Zadania nr 3 mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128835,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128835,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128835,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorswto Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392842676

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123824,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123491,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123491,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123491,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392842676

7.3.3) Ulica: Kolejowa 16

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.09.2023 r. nastąpiło otwarcie ofert. W postępowaniu w Zadaniu nr 3 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.