eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza"Adaptacja cz. pomieszczeń bud. gimnazjum na Bibliotekę w ramach real. proj. pn.: Gminna Biblioteka w Rajczy dostępna dla każdego - montaż oraz dostawa pompy ciepła i fotowoltaiki"- II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja cz. pomieszczeń bud. gimnazjum na Bibliotekę w ramach real. proj. pn.: Gminna Biblioteka w Rajczy dostępna dla każdego – montaż oraz dostawa pompy ciepła i fotowoltaiki”- II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RAJCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072359009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2A

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka.rajcza@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.naszabiblioteka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rajcza.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja cz. pomieszczeń bud. gimnazjum na Bibliotekę w ramach real. proj. pn.: Gminna Biblioteka w Rajczy dostępna dla każdego – montaż oraz dostawa pompy ciepła i fotowoltaiki”- II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ac8ebc-54fc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GB.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń budynku gimnazjum na Bibliotekę w ramach realizacji projektu pn.: Gminna Biblioteka w Rajczy dostępna dla każdego – montaż oraz dostawa pompy ciepła i fotowoltaiki”.
2. Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych związanych z instalacją gruntowej pompy ciepła wraz z kolektorami pionowymi (w tym prac przygotowawczych, robót ziemnych, porządkowych – przywrócenia terenu do stanu poprzedniego) oraz montaż instalacji fotowoltaicznej i integracji ich instalacjami c.w.u., c.o. i elektryczną w budynku, projektowanie i opracowanie w tym zakresie dokumentacji oraz dopełnienie formalności niezbędnych do eksploatacji instalacji.
b) dostawę materiałów i urządzeń składających się na instalacje, o których mowa w pkt a).
3. W odniesieniu do gruntowej pompy ciepła zamówienie obejmuje w szczególności następujące elementy:
a) dostawa oraz montaż gruntowej pompy ciepła do CO i CWU o mocy ok. 18 kW wraz z armaturą,
b) dostawa i montaż zasobnika do CWU,
c) dostawa i montaż bufora do CO,
d) wykonanie wymiennika gruntowego pionowego, w którym zawiera się:
• opracowanie projektu robót geologicznych (PRG),
• zgłoszenie projektu i zawiadomienie o przystąpieniu do robót określonych w PRG,
• przeprowadzenie właściwych prac,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego organu administracji geologicznej.
e) integracja pompy ciepła do CO i CWU z istniejącym źródłem ciepła w sposób umożliwiający prawidłową współpracę tych urządzeń – w tym połączenia hydrauliczne,
f) dostawa i montaż grzałki,
g) montaż elektronicznych pomp obiegowych,
h) uruchomienie instalacji wraz z wykonaniem prób i pomiarów,
i) dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu monitoringu (terminal + licznik energii cieplnej).
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE DLA POMPY CIEPŁA:
a) Typ pompy ciepła – Solanka/woda
b) Układ sprężarkowy – Układ jednostopniowy
c) Moc przy parametrach B0/W35°C – nie mniejsza niż 17 kW
d) Moc przy parametrach B0/W55°C – nie mniejsza niż 16 kW
e) Typ sprężarki – W pełni hermetyczna sprężarka Scroll
f) Poziom mocy akustycznej (pomiar w oparciu o normy EN 12102/EN ISO 9614-2) B0±3 K/W35±5 K – Przy znamionowej mocy cieplnej – Nie więcej niż 47 dB(A)
g) Certyfikacja – Wymagane oznaczenie symbolem CE
h) Max temp. na zasilaniu – Temperatura: 65 °C
i) Stopień efektywności COP przy B0/W35 °C wg EN 14551 – Nie mniej niż 4,5 dla różnicy 5 K (po stronie wtórnej)
j) Minimalna temperatura na zasilaniu po stronie pierwotnej – temperatura: - 10 °C
k) Maksymalna temperatura na zasilaniu po stronie pierwotnej – temperatura: 25 °C
l) Dodatkowe wymagane technologie - System RDC z elektronicznym zaworem rozprężnym System nadzoru automatyki poprzez serwer w Internet oraz telefon typu smartfon / Możliwość połączenia z systemem BMS-KNX/Modbus/ BACnet itp.; 24 serwis fabryczny Wbudowane wysokowydajne pompy obiegowe górnego i dolnego źródła.
m) Prąd rozruchowy sprężarki – Nie więcej niż 25 A
n) Czynnik roboczy (obieg chłodniczy) – R410A
o) Klasa efektywności energetycznej zgodnie z rozporządzeniem UE nr 811/2013 Ogrzewanie, normalne warunki klimatyczne – Zastosowanie niskiej temperatury (W55) – Min. A++
p) Typ dolnego źródła – wymiennik pionowy.

4. W odniesieniu do instalacji fotowoltaicznej zamówienie obejmuje następujące elementy:
a) dostawa, montaż paneli fotowoltaicznych o mocy ok. 25 kW wraz z armaturą – 60 szt.
b) dostawa, montaż konstrukcji pod moduły PV
c) montaż rozdzielnic AC/DC i zabezpieczeń (jeśli odległość > 10m, to montaż dodatkowej rozdzielnicy)
d) dostawa i montaż falownika
e) okablowanie
f) instalacja uziemiająca, Wyrównawcza, materiały montażowe
g) uruchomienie instalacji wraz z pomiarami
h) dostawa, montaż, uruchomienie systemu monitoringu (terminal + licznik)
i) dostawa, montaż optymalizatorów
j) badanie instalacji kamerą termowizyjną (zalecane wg PN-EN 62446-1:2016-08)
k) uzgodnienie dokumentacji wykonawczej przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń PPOŻ (dla instalacji powyżej 6,5 kW).
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE DLA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH:
a) Typ ogniw – Krzem monokrystaliczny
b) Moc modułu – Min.: 370 Wp (standardowe warunki testu: napromieniowanie 1000 W/m2, temperatura ogniw 25 °C i współczynnik masy powietrza AM 1,5)
c) Liczba ogniw – min. 60 (także technologia Halfcut, Shingled, HIT)
d) Sprawność modułu – Min.: 20 % (standardowe warunki testu: napromieniowanie 1000 W/m2, temperatura ogniw 25 °C i współczynnik masy powietrza AM 1,5)
e) Wiek – Na dzień montażu nie starsze niż 1 rok od daty produkcji
f) Szkło przednie z powłoką antyrefleksyjną
g) Gwarancja na wady ukryte – Nie mniej niż 10 lat
h) Gwarancja na moc – Nie krótsza niż 25 lat; Gwarancja liniowa - spadek sprawności po 25 latach nie większy niż do 80%, z uwzględnieniem maksymalnego spadku po pierwszym roku nie większym niż 3%.
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE DLA INWERTERA:
a) Typ – beztransformatorowy
b) Liczba zasilanych faz – Trójfazowy
c) Sprawność euro – Powyżej 96%
d) Stopień ochrony – min. IP 65
e) Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/35/UE Dyrektywą 2014/30/UE
f) Zgodność z normami PN-EN 61000-3-12 oraz PN-EN 61000-3-11
g) Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2011/631– NC Rfg, deklaracja zgodności z normami EN50549-12019 oraz EN-50549-2-2019
h) Świadectwo zgodności z normą EN 50438:2013 lub PN-EN 50438:2014
i) Komunikacja przewodowa
j) Komunikacja bezprzewodowa
k) Automatyczne powiadamianie o błędach systemowych instalacji
l) Obsługa portalu dostępowego w języku polskim
m) Gwarancja na wady – Nie mniej niż 10 lat.
5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
9. Zamawiający wymaga aby projektowanie instalacji stanowiących przedmiot zamówienia jak i kierowanie robotami budowlanymi przez cały czas ich realizacji powierzone zostało osobom posiadającym wymagane uprawnienia budowlane.
10. Wszystkie urządzenia objęte dostawą w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe objęte gwarancją producenta.
11. Niezależnie od gwarancji producenta na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.

UWAGA I: Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej potwierdzającej osiągnięcie wartości zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną EP=45 kWh/m2/rok budynku objętego zadaniem, sporządzonego zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub jego części oraz świadectwa charakterystyki energetycznej (Dz. U. 2015.376 z późn. zm.)
UWAGA II: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298833,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512610,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298833,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iPowerInstall Tomasz Noga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532428971

7.3.3) Ulica: Juszczyna 145

7.3.4) Miejscowość: Juszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298833,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający odrzucił ofertę firmy MARWENT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 z uwagi na niezgodność jej treści z warunkami zamówienia. UZASADNIENIE: Odrzucenie oferty wynika z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, z uwagi na to, że nie została ona przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego tj. oferta wykonawcy wraz z załącznikami została umieszczona na portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, jednak Wykonawca nie przesłał jej na adres skrzynki odbiorczej ePUAP określony w SWZ. Opis przygotowania i przekazania oferty wraz z prawidłowym adresem skrytki Zamawiający zawarł również w rozdziale I oraz XIII SWZ. Ponadto, odrzucenie oferty wynika z art. 226 ust. 1 pkt 5 tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferent nie dołączył wymaganych dokumentów opisanych w rozdziale IX ust. 1 pkt 2) 3) i 4) SWZ, których Zamawiających wymagał do złożenia wraz z ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.