Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435924/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00498582/01 - Wynik z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU POMIAROWEGO i INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA ROK 2025 DLA POWIATU ŚREDZKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚREDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 2
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713968919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-sredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sredzki.ezmawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU POMIAROWEGO i INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA ROK 2025 DLA POWIATU ŚREDZKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083464aa-daee-41cc-ae54-c9c090e697e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435924
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPO.272.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97561 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT KOMPUTEROWY4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 77642,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99061,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106311,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99061,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPINEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713
7.3.3) Ulica: Podwale
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99061,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Środa Śląska - PONOWIENIE ZADANIA 4C
- DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO BECZKOWOZU (PRZYCZEPY) DO DOWOŻENIA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 8 000 LITRÓW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Roboty instalacyjne w lokalach oraz częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska: Część 1: Środa Śląska Pl. Wolności 79, Część 2: Środa Śląska ul. Kilińskiego 6.
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa zestawów komputerowych dla Zakładu Patomorfologii Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa 600 szt. kluczy sprzętowych oraz akcesoriów przeznaczonych do komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





