eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do IAS w Zielonej Górze w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do IAS w Zielonej Górze w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do IAS w Zielonej Górze w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cce0e74-7ec7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w latach 2024-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz w
Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.41.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wlkp., ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp., Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp., ul. Kazimierza Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Drezdenku, ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko. 3. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Sulęcinie, ul. Ignacego Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin.3. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego
w Rzepinie, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin
- Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie, ul. Zachodnia 1, 69-110 Rzepin
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Krośnie Odrzańskim, ul. Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie.
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Świebodzinie, ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin.
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Żarach, ul. Osadników Wojskowych 3, 68-200 Żary. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Żaganiu, ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań.
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu, ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz.
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przejście graniczne w Gubinku, dz. nr 35/18, 66-620 Sękowice, gm. Gubin
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w po-stępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oddział Celny w Olszynie, 68-217 Olszyna, gm. Trzebiel
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego na lata 2024-2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowego wywozu / dodatkowych wywozów. Maksymalny zakres objęty prawem opcji wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego i wynika z oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych zamówień będzie nie większa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryterium oceny ofert tj. cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ
oraz spełniają określone przez Zamawiającego w Rozdziale IX SWZ warunki udziału w postępowaniu, dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy, na obszarze której świadczona będzie usługa - na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 t.j.)
b) Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy o Odpadach

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy, na obszarze której świad-czona będzie usługa - na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 t.j.)
b) Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy o Odpadach

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego. Wytyczne w zakresie pełnomocnictwa wskazano w rozdziale II ust. 16 SWZ.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w Załączniku nr 4 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp i składają go wraz z ofertą.
5) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi samodzielnie potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdz. X ust. 2 pkt 2 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w §11 i 12 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej w wykonywaniem przedmiotu umowy -zgodnie z zapisami Projektu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.