Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00483056/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupwyposażenia w ramachwniosku pn,Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowaniamagazynu OLiOC wGminieKrzywcza wraz z doposażeniemw sprzętdo realizacjizadań w sytuacjachkryzysowych i w czasiewojny’-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 16 671 14 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupwyposażenia w ramachwniosku pn,Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowaniamagazynu OLiOC wGminieKrzywcza wraz z doposażeniemw sprzętdo realizacjizadań w sytuacjachkryzysowych i w czasiewojny’-22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6b1ef4-ff23-47ae-8aae-6de5b805ff25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086542/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakupwyposażenia w ramachwnioskupn,,Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowaniamagazynuOLiOCwGminieKrzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacjizadań w sytuacjachkryzysowych i w czasie wojny’-2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142825,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- Zakup regałów magazynowych (10 sztuk)4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zakup ładowarki4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zakup osuszacza powietrza4.5.3.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 10825,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zwana dalej ,,ustawa PZP” (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 20.10.2025r. ogłosił postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2, (nr ogłoszenia 2025/BZP 00483056 z dnia 2025-10-20) na trzy części tj.
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Są to części na które nie zostały złożone oferty w postępowania pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’(nr ogłoszenia 2025/BZP 00464762 z dnia 2025-10-08. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 16.10.2025r.). W dniu 20.10.2025r. jedyny Wykonawca, który złożył ofertą na Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego, poinformował Zamawiającego że nie może wykonać zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający jest zmuszony unieważnić postepowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’ w zakresie Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego oraz unieważnić postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2 i niezwłocznie ogłosić ponownie jako zamówienie składające się z 4 części;
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Część IV- Zakup agregatu prądotwórczego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zwana dalej ,,ustawa PZP” (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 20.10.2025r. ogłosił postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2, (nr ogłoszenia 2025/BZP 00483056 z dnia 2025-10-20) na trzy części tj.
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Są to części na które nie zostały złożone oferty w postępowania pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’(nr ogłoszenia 2025/BZP 00464762 z dnia 2025-10-08. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 16.10.2025r.). W dniu 20.10.2025r. jedyny Wykonawca, który złożył ofertą na Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego, poinformował Zamawiającego że nie może wykonać zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający jest zmuszony unieważnić postepowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’ w zakresie Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego oraz unieważnić postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2 i niezwłocznie ogłosić ponownie jako zamówienie składające się z 4 części;
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Część IV- Zakup agregatu prądotwórczego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zwana dalej ,,ustawa PZP” (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie ze stosownym zapisem ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 20.10.2025r. ogłosił postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2, (nr ogłoszenia 2025/BZP 00483056 z dnia 2025-10-20) na trzy części tj.
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Są to części na które nie zostały złożone oferty w postępowania pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’(nr ogłoszenia 2025/BZP 00464762 z dnia 2025-10-08. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 16.10.2025r.). W dniu 20.10.2025r. jedyny Wykonawca, który złożył ofertą na Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego, poinformował Zamawiającego że nie może wykonać zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający jest zmuszony unieważnić postepowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’ w zakresie Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego oraz unieważnić postępowanie pn. Zakup wyposażenia w ramach wniosku pn.,, Adaptacja budynku na potrzeby zorganizowania magazynu OLiOC w Gminie Krzywcza wraz z doposażeniem w sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych i w czasie wojny’’-2 i niezwłocznie ogłosić ponownie jako zamówienie składające się z 4 części;
Część I- Zakup regałów
Część II - Zakup ładowarki
Część III - Zakup osuszacza powietrza
Część IV- Zakup agregatu prądotwórczego.
INNE PRZETARGI KRZYWCZA
więcej: przetargi KRZYWCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Żychlin w zakresie zadań własnych
- Uzupełnienie zasobów sprzętowych logistycznych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej gminy Stara Kornica
- "Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów" - 7 części.
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





