eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851763118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Generała Józefa Bema 3

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 23 00

1.5.8.) Numer faksu: 14 688 23 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: up@up.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-359107a1-5dfd-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359107a1-5dfd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032920/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.2710.2.2023.EF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180848,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
2. Zamówienie obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie zlokalizowanego przy placu gen. Józefa Bema 3 w Tarnowie (dz. nr 144, 173/3, obręb 0029).
3. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie ze 100 sztuk modułów fotowoltaicznych o mocy 410 Wp każdy. Łączna moc generatora PV wyniesie 41 kWp. Moc instalacji PV nie będzie przekraczać mocy przyłączeniowej obiektu.
4. Montaż paneli fotowoltaicznych musi zostać wykonany zgodnie z pozwoleniem nr 468/2023/A udzielonym w dniu 27.09.2023 r. przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 3 do SWZ).
5. Ze względu na techniczne uwarunkowania montażu oraz występujące elementy zacieniające na dachu projektuje się zastosowanie optymalizatorów mocy dla każdego modułu PV przeznaczonych do współpracy z dobranym inwerterem stanowiących wspólnie spójny system zarządzający pracą generatorów PV.
6. Poza wykonaniem kompletnej instalacji fotowoltaicznej Wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie do nowych warunków przyłączeniowych nr WP/083350/2023/O10R01 z dnia 22.08.2023 r., których przedmiotem jest przyłączenie przedmiotowego obiektu do sieci dystrybucyjnej Tauron z nową mocą przyłączeniową 47 kW (scalenie mocy 27 kW oraz 20 kW). Warunki przyłączenia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi również prace mające na celu montaż na dachu instalacji przeciwśniegowej.
8. Zakres robót obejmuje:
a) dostosowanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie do nowych warunków przyłączeniowych,
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, infrastrukturą towarzyszącą i wpięciem do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu,
c) uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania, jeżeli takowe będą wymagane,
d) dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej,
e) wykonanie instalacji obejmującej współpracujący automatycznie system modułów fotowoltaicznych, optymalizatory mocy, inwertery, niezbędną instalację elektryczną
i zabezpieczenia oraz uziemienie,
f) wykonanie niezbędnej konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) montaż modułów PV na konstrukcji,
h) położenie okablowania do podłączenia modułów PV,
i) montaż rozdzielnic DC zabezpieczających stronę prądu stałego oraz rozdzielnic AC zabezpieczających stronę prądu przemiennego,
j) zamontowanie inwertera/ów dla obsługi modułów PV,
k) montaż układu automatyki i monitorowania,
l) przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do wewnętrznego systemu elektroenergetycznego budynku,
m) przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
n) zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
o) wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych),
p) montaż na dachu ochrony przeciwśniegowej,
q) wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
r) przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170724,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196466,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361280600

7.3.3) Ulica: Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196466,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.