eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielgieUsługa w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Złowodach w Gminie Wielgie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Złowodach w Gminie Wielgie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starowiejska, 8

1.5.2.) Miejscowość: Wielgie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0542897380

1.5.8.) Numer faksu: 0542897795

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wielgie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Złowodach w Gminie Wielgie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8532d026-81f2-467b-82d2-6a298cdeae2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064978/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Złowodach w Gminie Wielgie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.24 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSR.271.12.2025.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu dla 16 uczestników projektu partnerskiego Domy Dziennego
Pobytu „Radość w codzienności” objętych wsparciem w Dziennym Domu Pobytu w Złowodach (DDP) w Gminie Wielgie.
Usługa świadczona będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w okresie od 01.10.2025 r. do 29.02.2028 r.
(zamówienie planowane w wymiarze 29 miesięcy). Usługa transportu będzie obejmowała przewóz osób potrzebujących
wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osób z niepełnosprawnościami, z miejsca ich zamieszkania na terenie
Gminy Wielgie do siedziby Dziennego Domu Pobytu (Złowody 48, 87-603 Wielgie) i z powrotem do miejsca zamieszkania z
siedziby DDP. Usługa powinna być realizowana w godzinach od 7.00 do 17.00. Szczegółowy zakres zamówienia oraz
warunki realizacji określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESPOL Jakub Nesterowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792684827

7.3.3) Ulica: ul. Przelot 18 A

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-02-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.