Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437938/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025/2026 dla potrzeb Gminy Milejewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejewo
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Milejewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elbląska 47
1.5.2.) Miejscowość: Milejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-316
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilejewo@elblag.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.milejewo.pl/ www.milejewo.pl https://ugmilejewo.ezamowienia.com/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025/2026 dla potrzeb Gminy Milejewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fbab389-4035-4eb2-81b2-a61431fbc064
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022483/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025/2026 dla potrzeb Gminy Milejewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.38.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu w sezonie zimowym 2025/2026 do budynków:
1) Urzędu Gminy Milejewo, ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo;
2) Budynku należącego do Gminy Milejewo, Pomorska Wieś 40, 82-316 Milejewo;
3) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Milejewie, ul. Szkolna 1, 82-316 Milejewo;
4) Budynku należącego do Gminy Milejewo, ul. Lipowa 4, 82-316 Milejewo;
5) Remizy/świetlicy w Milejewie, ul. Elbląska 24, 82-316 Milejewo;
6) Świetlicy w Zalesiu 17, 82-316 Milejewo.
b) budynek pod adresem Pomorska Wieś 40,
c) Budynku należącego do Gminy Milejewo, ul. Lipowa 4,
d) Remizy/świetlicy w Milejewie, ul. Elbląska 24,
e) Świetlicy w Zalesiu 17,
- należy dostarczyć w workach do 20 kg.
4) Pellet do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Milejewie - należy dostarczyć przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu i rozładunku pelletu do magazynów za pomocą złącza pneumatycznego.
5) Załadunek, transport oraz rozładunek pelletu zapewnia Dostawca.
6) Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej/większej ilości niż podane powyżej, na co Dostawca wyraża bezwarunkową zgodę. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru Dostawca nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych roszczeń.
7) Dostawy pelletu będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb, po uprzednim telefonicznym
(lub pisemnym, e-mailem) złożeniu zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach
od 800 do 1500, w terminie do dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
8) Po wyborze Dostawcy, każda placówka zawrze oddzielną umowę na dostawę pelletu (jednostki dysponują własnymi budżetami).
9) Dostawy wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od października 2025r. do 30 kwietnia 2026r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252387 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261575 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252387 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571065919
7.3.3) Ulica: ul. Długa 37/38/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-827
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310436,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Zakup opału na potrzeby Gminy Przemęt w 2026 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet w ilości 250 ton"
- Dostawa opału na potrzeby gminy Biała
- Zakup i dostawa peletu drzewnego na sezon grzewczy zimowo-wiosenny 2026 r.
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





